Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Zou je het niet tegen je ouders kunnen zeggen zodat zij met je begeleiders kunnen praten? Misschien kunnen zij wat beter inschatten of het echt nodig is omdat ze je goed kennen?
Rot situatie hoorIk snap dat je hiermee naar een dokter wil/moet, maar ik snap ook dat de begeleiders erg streng zijn. Het zal voor hun ook lastig zijn wie wel en wie niet serieus pijn heeft..
melody7 schreef:Zou je het niet tegen je ouders kunnen zeggen zodat zij met je begeleiders kunnen praten? Misschien kunnen zij wat beter inschatten of het echt nodig is omdat ze je goed kennen?
Rot situatie hoorIk snap dat je hiermee naar een dokter wil/moet, maar ik snap ook dat de begeleiders erg streng zijn. Het zal voor hun ook lastig zijn wie wel en wie niet serieus pijn heeft..
Kermis schreef:Maar al zou je een hersenschudding hebben. Dan kan de dokter er nu niet zoveel aan doen. Enigste wat hij kan doen is je adviseren rust te houden en evt paracetamol te slikken tegen de pijn.
vuurneon schreef:Ja, je kan een lichte hersenschudding hebben maar daar is toch weinig aan te doen behalve rustig aan doen. En je maakt jezelf nu gek van de zorgen.
psychiater is overigens in de eerste plaats ook gewoon arts. Dus vraag eens aan hem/haar advies.
_Femkeeex schreef:melody7 schreef:Zou je het niet tegen je ouders kunnen zeggen zodat zij met je begeleiders kunnen praten? Misschien kunnen zij wat beter inschatten of het echt nodig is omdat ze je goed kennen?
Ik heb geen verstand van verpleegsters die werken op de psychiatrische afdeling , maar het is gewoonlijk dat er een dokter bij wordt gehaald als de patiënt aangeeft heel veel pijn te hebben. Of zo zou het moeten zijn toch ?