Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmiee_D schreef:Qua merk zou het niet moeten uitmaken. Zolang het dezelfde samenstelling is. Ik heb met mijn ibrupfen 600 ook om de keer ander merk. Keertje gevraagd wrm dat is reden: andere niet op voorraad/verzekering wilt deze. Zelfde geldt voor de pil bij mij vorige keer ander merk dan nu.
En qua aangebroken doosjes is het denk net wat de HA voorschrijft hoeveel er mee gegeven moeten worden. Maar dat is echt een idee van me hoor.
Evelijn schreef:Heb je al contact gehad met je huisarts (of de arts die je deze medicijnen heeft voorgeschreven) dat het steeds zo moeilijk gaat bij de apotheek. Misschien een andere apotheek of zorgen dat er een notitie komt bij de apotheek dat je alleen dat specifieke medicijn mag hebben.
aMomentLT schreef:Een huisarts zit niet aan een apotheek vast, dus je kan bij je huisarts blijven en je inschrijven bij een andere apotheek.Yipee, Dat zeker, maar dat zou ook beteken voor mij andere huisarts, en dat terwijl deze op 5 min afstand is, en een andere op dik een half uur