Iemand nog tips om te zorgen dat dat ding blijft zitten? Tiensecondenlijm lijkt me niet echt wat, voor de rest sta ik overal voor open.

Het gaat on zo'n kapje:
https://www.dreamstime.com/stock-photo- ... ge64537551
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maeve schreef:Omdenken... Je handen vasttapen?
Misschien vragen of ze zo'n bril hebben die je na het laseren van beide ogen kan krijgen? Ik heb begin dit jaar beide ogen laten laseren en kreeg toen voor het slapen de eerste nachten een soort zonnebril met heel strak elastiek, dat werkte wel echt goed al lag het wel klote met op je zij slapen.. Helaas mijne al weggegooid anders kon ik die zo opsturen voor je[/quote]Citaat:
Cerilene_ schreef:Ik heb een tijdlang met een horlogeglasverband op geslapen (wel een totaal ander oogprobleem hoor). Dat is een soort pleister met een ruitje erin. Die zitten echt heel stevig, zou het knap vinden als je die snachts af kreeg. Misschien kan je daar voor bellen met de kliniek. Los kopen bij de apotheek kan geloof ik ook wel, maar dan zijn ze wel erg duur. Ik weet niet hoeveel nachten je moet afplakken?! Ze sluiten wel echt helemaal af, zijn tegen het uitdrogen van het oog. Ik weet niet of dat kwaad kan of een gelaserd oog moet luchten ofzo. Volgens mij bestaan er ook varianten met luchtgaatjes, maar dat weet ik niet zeker. Of je maakt er zelf wat gaatjes in... Het merk wat ik gebruikte is pro-ophta. Zit met de pleister echt helemaal rondom stevig vast.