Pijn achter sleutelbeen/zijkant borst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

Pijn achter sleutelbeen/zijkant borst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-16 21:44

Normaal zou ik hier nooit wat plaatsen want ik heb altijd zoiets, vanaf een computerscherm is het nogal lastig beoordelen en je kunt veel beter naar de huisarts gaan. Maar ik ben op vakantie (in NL wel) en vind het net niet erg genoeg (nog) om hier helemaal naar een HA te gaan zoeken, dus ik dacht misschien herkennen bokkers mijn klachten. Ik kom zondagavond weer terug van vakantie, als het aanhoudt bel ik maandag de HA! :j

Oké ik ga het proberen te omschrijven:
Sinds twee dagen heb ik vage klachten, het begon met steken in mijn buik aan de linkerkant. Ter hoogte van mijn navel en een handbreedte eronder en erboven zoiets. Dit duurde een uurtje ongeveer. Daarna kreeg ik steken achter mijn sleutelbeen. Dat is vooral de pijn die is aangehouden deze twee dagen. Het is een gekke pijn, soms zijn het steken maar veelal is het een soort beklemmend gevoel, alsof er iets bekneld zit ofzo? Nu trekt het weer naar mijn linkerborst, met steken. Wel aan de linkerzijkant van mijn borst, dus niet echt in het midden ervan.
Het is niet inspanningsafhankelijk, en het is met vlagen. Vandaag de hele middag op pad geweest en bijna nergens last van gehad. Juist in de auto begon het weer met pijn achter mijn sleutelbeen en dat bleef steeds zo met vlagen (niet het bot zelf, maar dieper erachter lijkt het). Nu is het weer naar links van mijn linkerborst gezakt met steken.

Iemand die dit herkent?
Ik ben verder overigens gelukkig gezond, 20 jaar, niet zwanger voor zover ik weet :+ en slik geen vaste medicijnen, heb alleen nu een paar keer paracetamol genomen.