Maandagavond alsnog naar de spoedtandarts geweest want de pijn was niet te houden.
Foto gemaakt etc. En hij heeft me gelijk een wortelkanaalbehandeling gegeven. Tijdens het behandelen ook nog pijn gehad, omdat de verdoving niet genoeg was. Nadat de verdoving helemaal was uitgewerkt weer ontzettend veel pijn.. Wederom maandagnacht wakker gelegen.
Dinsdagochtend (gisteren) om 11 naar mijn eigen tandarts en die heeft de kies ernaast behandeld. Open geboord en opnieuw een vulling gezet. Warmte en kou testen gedaan op beide behandelde kiezen en dat was goed. En hij zei dat de kies met de wortelkanaalbehandeling echt even rust moest hebben en ik daar niks aan moest doen. Als het goed was zou de pijn nu langzaam afzakken. Ook heeft hij me antibiotica meegegeven voor 7 dagen.
Nu zakte het gisteren inderdaad af gelukkig. In de avond voor ik naar bed ging alleen 2 paracetamol ingenomen, en overdag niet!

Ook met warm eten en drinken krijg ik behoorlijk pijn, wat later weer afzakt. Hetzelfde geld voor tandenpoetsen. Maar deze pijnen zakken met 10 minuten ongeveer af. Vanmorgen dit toch even nagevraagd en hun dachten dat het echt napijn was van de behandeling en ik het even moet afwachten en aankijken.
Vanmorgen ging hier weer redelijk oké, en heb ik thuis ff wat gedaan, stofzuigen, wasje gedaan, opruimen.. Maar poeh! Wat een last kreeg ik weer! Dus nu weer 2 paracetamol (1000mg in totaal) ingenomen en weer zitten op de bank.
Nu heb ik nog nooit kiespijn gehad en nog nooit een wortelkanaalbehandeling, maar is dit normaal? Maandagavond dus de heftigste behandeling gehad, kan ik daar nu nog redelijk was last van hebben?