Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Voor 120 euro per maand zou ik het werk lozen. Als je maar zo weinig verdiend met een avond en een dag werken (vrijdag avond en zaterdag begrijp ik?) dan kost het je meer dan dat het je oplevert.
Ik ken het wel, ben nu zelf aan het racen voor m'n werk (trein), maar dat levert me in ieder geval nog substantieel wat op...
Ierpier schreef:Ik zou stoppen met je werk. Krijg je geen vergoeding voor je stage?
Goldwynn schreef:Ik ben minder gaan werken omdat ik stage loop. Ik maak nu 40 uur op kantoor en zo'n 5 op zondag avond in het restaurant. Paard is bewust maar 2x per week.
Ik hoef buiten mijn stage uren niets te doen aan school, dat zou ik ook echt niet kunnen. Ik ben gewoon gesloopt na stage. Dus ik zou inderdaad ervoor kiezen om met werk te stoppen als ik jou was. Helemaal als je het niet leuk vind. Ik heb geluk met mijn super baas en ik vind het leuk om te werken op zondag, maar ik heb wel ervoor gekozen om doordeweeks niet te werken..
Je komt rond zonder werk begrijp ik? Heb je dan nog een andere reden waarom je je baan wel wilt behouden? Zo niet.. wegwezen daar. Niet ten koste van je gezondheid laten gaan!
Leffroi schreef:Lekker stoppen met je werk. Om die reden heb ik toendertijd mijn bijbaantje ook op gezegd. Stufi kreeg ik wel en ach, dan kreeg ik die '120' euro maar minder, kreeg daar wel een hoop vrije tijd voor terug en dat was een stuk relaxter. Op een gegeven moment kwam krantenlopen op mijn pad en dat beviel een stuk beter, ondanks dat ik om 5 uur op moest staan. Heb dit echter wel 2 jaar vol gehouden met redelijk veel motivatie en je hebt de avonden gewoon vrij. Misschien dat dat nog een optie is voor je?
Joltsje schreef:indd stoppen met werken.
aan de andere kant. als het goed is, os het ook bijna schoolvakantie. hoe lang moet je nog stage lopen?
pas in ieder geval goed op jezelf. en voor die 120 zou ik het ook lekker late
Rebel_Jits schreef:Om precies hoe jij je nu voelt, heb ik destijds een stage niet gehaald. Op een dag werd ik wakker en ik kon alleen maar huilen. Naar de huisarts gegaan > burnout. Heb m'n stage per direct moeten stopzetten en echt een paar weken helemaal niks gedaan (woonde toen op mezelf en tijdelijk bij m'n moeder gaan wonen weer). Met als gevolg dat ik een half jaar vertraging had EN speciale stageplekken moest zoeken die me wat meer tijd gaven om mijn doelen te halen. Plus een cursus faalangst vanuit de uni.
Overigens heb ik ook al eens een jaar gewerkt waarbij ik 50 uur over 7 dagen spreidde (1 weekend per maand vrij) en dat ging wonderwel primaNu een stapje terug zetten wilt niet zeggen dat je het later niet meer aan kan