Zomaar blauwe plekken > ruggengraat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Zomaar blauwe plekken > ruggengraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 12:21

Vanochtend op school kreeg ik spontaan flinke rugpijn (nou ja, na het sporten).
Wat blijkt; klasgenoot zag met omkleden dat op mijn ruggengraat onder elkaar blauwe plekken zaten.
Waarvan zou dit kunnen komen? Ik ga niet doemdenken hoor, maar ik vraag het me wel af.
Kan zoiets in je slaap gebeuren? Heb ik met hordelopen vanochtend wat verkeerd gedaan dat het daar door komt?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:35

Ik heb soms wel als ik op een stoel heb gezeten met bv een halve rugleuning dat ik dan de volgende ochtend 1 of meerder blauwe plekken op mijn ruggengraat heb. Ben mij er nooit bewust van dat dit gebeurd als ik dan op de stoel zit die dit kan veroorzaken. Dus zou zoiets kunnen zijn? Heb het ook met andere dingen of bv tegen de muur aanleunen en dan een plekje krijgen waar je bh bandje zit oid.
Edit: en vaak voel je dit eerst niet omdat je het niet ziet. Bij mij pas als ik het dan echt stoot of het zie dat ik denk: he dat hoort niet.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 12:37

paljaslaura schreef:
Ik heb soms wel als ik op een stoel heb gezeten met bv een halve rugleuning dat ik dan de volgende ochtend 1 of meerder blauwe plekken op mijn ruggengraat heb. Ben mij er nooit bewust van dat dit gebeurd als ik dan op de stoel zit die dit kan veroorzaken. Dus zou zoiets kunnen zijn? Heb het ook met andere dingen of bv tegen de muur aanleunen en dan een plekje krijgen waar je bh bandje zit oid.
Edit: en vaak voel je dit eerst niet omdat je het niet ziet. Bij mij pas als ik het dan echt stoot of het zie dat ik denk: he dat hoort niet.

Dat zou wel kunnen, maar het is wel raar. HEb dat al heel lang niet gehad :) BEdankt in ieder geval.

_xManadisx_

Re: Zomaar blauwe plekken > ruggengraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:46

Ik heb dat laatst ook gehad. Flinke kneuzing op mijn wervels. Niemand weet hoe dat is gekomen. 2 weken later was het weg en is toen ineens weer terug gekomen op dezelfde plek. Blijf ook flinke last houden van mijn rug, echt heel vreemd!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 12:47

Jeetje raar zeg! Ik denk dat ik misschien verkeerd heb gesprongen met hordelopen en mijn rug wat dubbel is gegaan ongemerkt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 18:38

Niet op iets hards gelegen of tegen iets hards geleund?

Zit niet zoveel vlees tussen je ruggenwervel en huid.. Dus mogelijk dat het wat is gaan 'irriteren'?
Ik noem ook maar wat hoor! Kwam als eerste in mij op, zelf nog nooit meegemaakt.

Maar eventjes in de gaten houden :)