Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:@storm2009: Ja ik heb wel een diagnose.. helaas zal het zo blijven, ene keer wat meer goede dagen, andere keer wat meer slechtere.. Ik ben echt heel blij voor je dat het stukke beter is geworden! nog hoop dat het helemaal weer naar het oude gaat?
@Easy_Rider: vind dat soort middelen altijd beetje 'eng', wordt je daar niet ook op een gegeven moment immuun voor, dat je steeds meer moet gebruiken? en mag je het gebruiken bij elke sector van werk?
@intral: tramadol en oxycodon liggen idd ruim op voorraad hier
Gianti schreef:@storm2009: Ja ik heb wel een diagnose.. helaas zal het zo blijven, ene keer wat meer goede dagen, andere keer wat meer slechtere.. Ik ben echt heel blij voor je dat het stukke beter is geworden! nog hoop dat het helemaal weer naar het oude gaat?
@Easy_Rider: vind dat soort middelen altijd beetje 'eng', wordt je daar niet ook op een gegeven moment immuun voor, dat je steeds meer moet gebruiken? en mag je het gebruiken bij elke sector van werk?
@intral: tramadol en oxycodon liggen idd ruim op voorraad hier
Gianti schreef:@MamaMiesje: ik heb me nu aangemeld voor intake bij ciran, volgens mij beetje zelfde principe als wat jij bedoelt!
@Janneke: goh zo'n mengsel nog nooit van gehoord, waar vind jij die vooral voor helpen?
@Wietsje: ziekte van crohn, vind ik nog steeds een van de meest onderschatte ziektes
@Bizzybijtje: hahaha zo klinkt wel ergmaar van tramadol ken ik de werking en risico's. Gebruik zo min mogelijk en eigenlijk alleen als pijn dusdanig erg is dat ik anders nacht niet door kom. Vooral omdat ik zo bang ben om eraan te wennen en voor deze pijnaanvallen al 50mg gram nodig heb. Ik ga het eens proberen! klinkt zo erg goed!!
ik wacht momenteel al 3 maanden voor intake bij psycholoog... geen zelfmoordneigingen dus geen haastheb al tijdje met fysio gewerkt, maar die nam voor mijn gevoel toch niet serieus.. Dus ga toch naar revalidatie arts, hoorde ook veel positieve ervaringen dat ze idd ook kunnen helpen met energie verdelen en grenzen leren herkennen..
Ik weet niet of andere daar ook last van hebben, maar pijn laat me mij soms zo alleen voelen..
Gianti schreef:@Janneke: goh zo'n mengsel nog nooit van gehoord, waar vind jij die vooral voor helpen?
@Wietsje: ziekte van crohn, vind ik nog steeds een van de meest onderschatte ziektes