[FOTO-VERSLAG] Coming back in the game after a while...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik heb wel eens van kunstrolschaatsen gehoord.

Ja
33 (63%)
Nee
19 (36%)

Totaal aantal stemmen: 52

AlwaysH

[FOTO-VERSLAG] Coming back in the game after a while...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 15:15

...makes you stronger than you've bin before :j

Afbeelding
Mijn hoofd hier, ik maak de hele tijd expres derp hoofden:')

Hoi Bokkers :wave:

Gelieve de poll in te vullen, dan kan ik de uitslag op mijn blog gebruiken!

Gister was het voor mij dan eindelijk zo ver; ik ging weer op wedstrijd!
Het is voor mij iets langer dan en jaar geleden dat ik besloot om te stoppen met de wedstrijden, het was gewoon echt niet leuk meer met alle roddels en de pijn in mijn rug. 13 weken heb ik bij een manueel fysiotherapeut gelopen, met oefeningen om mijn hypermobiele lichaam wat op te sterken. 13 weken heb ik geen rolschaats aangeraakt, en toen ik weer langzaam mocht beginnen was dit ook maar 15 minuutjes. De rest van mijn groep schoot omhoog, maar ik bleef wat op mijn oude niveau hangen, ben zelfs wat gezakt en vond sommige dingen eng.

Juist, dan heb je natuurlijk geen zin meer in een kür, publiek en strenge jury's...

Een jaar lang ben ik trouw wezen trainen, heb ik mijn buik- en rugspieren sterker gemaakt en ging ik als vaste supporter mee op wedstrijd. Maar zelf deed ik niet mee; ik durfde niet meer.
Toen ik laatst op wedstrijd verveeld aan de kant zat, heb ik besloten om mijn kür helemaal te renoveren, nog harder te trainen en weer in het wedstrijdritme te stappen. Tot nu toe geen spijt van gehad, wat was het gister gezellig!

Gister hadden wij de jaarlijkse clubkampioenschappen, een goeie kans om weer te wennen en je eigen doel in te stellen. Het is immers een clubkampioenschap dus heb je geen last van meiden van andere verenigingen. Daar ging ik dan; in mijn mooie pak van Hedwig en mijn nieuwe Harry Potter muziek (Mischief Managed) de baan op.
Heb drie keer mijn kür getraind en de moeilijke sprongen weg gelaten, daar had ik geen behoefte aan. Pasjes uit mijn hoofd geleerd, wielen gecontroleerd en ik vond mezelf startklaar.

Uiteindelijk ben ik zoals ik al verwachtte laatste geworden, aangezien ik vrij weinig moeilijke koek in mijn kür had zitten. Toch nog erg nette punten gehaald en zeer tevreden. Ook trots op mezelf dat ik überhaupt durfde, want ik was echt als de dood voor wedstrijden geworden. Voor de techniek wat lagere punten gehaald (normaal is dit mijn sterke punt, maar het ging gister allemaal wat slippy) maar voor uitstraling en expressie lag ik op het gemiddelde niveau, en daar deed ik het voor. Ik wilde de arrogantie uitstralen die ik twee jaar geleden ook zonder pardon durfde te showen. Zelf ben ik alleen absoluut niet arrogant, en met zo'n wedstrijd faal angst is het heel erg lastig om sterk over te komen.

Nu komen de foto's!
Spoiler:
Pleister op mijn knie is niet zeer charmant, maar was wel even nodig!
Ik heb geen foto's van het vrijrijden, alleen van dans...

Lekker trollen tijdens de prijsuitreiking is ook wel toegestaan toch! O:)
Afbeelding

Mijn zusje, Marisha, reed haar dans (dans is iets anders dan vrijrijden, dus zonder sprongen) op Flamingos van Fantasia 2000!
Afbeelding

Dewi (Termeulen) was weer onze Assepoester op A dream is a wish you heart makes (dans)!
Afbeelding

Elze maakt prachtige sprongen tijdens het wachten op de prijsuitreiking! :7
Afbeelding

Tegenwending tijdens het wachten, je moet toch iets :(:)
Afbeelding

Prijsuitreiking trollen :D
Afbeelding

Normaal kan het ook wel hoor :j
Afbeelding

Jup, geslaagde dag! *\o/*
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, voor vragen over kunstrolschaatsen mag je me altijd ene PB sturen!

AlwaysH

Re: [FOTO-VERSLAG] Coming back in the game after a while...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 10:24

Wel stemmen maar geen reactie?

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:10

Knap hoor! :j
Zou ik niet voor elkaar krijgen, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:26

AlwaysH schreef:
Wel stemmen maar geen reactie?

Ik denk dat weinig mensen op Bokt dit doen/deden en daarom geen nutteloze reacties willen plaatsen :). Beter geen reactie dan een nutteloze die niks toevoegt aan het topic.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 20:08

Haha, ik bedoel meer reacties Hoe ze het verslag zelf vinden! Vind het namelijk erg leuk om artikels e schrijven dus vandaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:11

AlwaysH schreef:
Haha, ik bedoel meer reacties Hoe ze het verslag zelf vinden! Vind het namelijk erg leuk om artikels e schrijven dus vandaar!

Ah oké! :D In dat geval vind ik het erg leuk geschreven! (ik moet toegeven dat ik ook meer een meelezer ben O:) )

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 22:14

Haha dankjewel! En maakt niet uit, ben ik zelf af en toe ook wel!