Pijn aan huid? schouder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Pijn aan huid? schouder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 20:41

Toen ik vanochtend opstond had ik last van mn rechterschouder, van m'n huid zo leek. Er was echter niks te zien. Vanmiddag kreeg ik die pijn op m'n schouderblad en een een stukje van m'n nek? Ik heb gisteren heel hard moeten werken om een oude hond te trimmen, dus ik heb nu ook spierpijn aan m'n schouders, maar dit gevoel lijkt er los van te staan en voelt echt op de huid. Inmiddels is het nog steeds niet over en lijkt het eerder erger te worden met ook regelmatig steken. Er is alleen helemaal niks te zien, dat is het gekke. Het voelt een beetje branderig aan, soort van verbrand maar dan anders :+ Ik heb er al nivea, en jawel aftersun opgesmeerd maar het helpt allemaal niks. Druk ertegen aan doet ook zeer. Ik vind het zo'n vreemd iets en heb geen idee wat te doen dat ik maar even aan jullie vraag? Ik denk dat ik zo een pijnstiller in neem als het zo doorgaat maar helaas weet ik dan nog niet hoe en wat en waar het door komt -O- Ik ben ook nergens tegen aan gestoten of iets anders waar het vandaan zou kunnen komen.
Wel had ik een paar weken geleden allemaal rare vlekjes op m'n bovenlichaam, maar geen last daarvan, is ook wel zo goed als weg, alleen had ik ook nog wat uitslag wat jeukte, is ook weer zelf weg gegaan, hoop toch niet dat er een of andere parasiet lekker huis aan het houden is ofzo :Y) Beetje vreemd dit allemaal. Als het maandag nog niet over is ga ik ook zeker naar de huisarts.

Iemand enig idee en wat ik ertegen zou kunnen doen??

Dancyy

Re: Pijn aan huid? schouder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:48

Ik had vorige week hetzelfde! Schouders en nek, super irritant! Na een paar dagen was het ineens weer weg, maar ik had er geen spierpijn bij.

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 11:10

Ik heb dit best vaak. Volgens mijn fysio komt het door spierspanning wat je huid irriteert en dus gevoelig maakt. Voelt het een beetje dof?

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 11:14

In combinatie met de vlekjes; een (beetje raar verlopende vorm van) gordelroos?
Waar zaten de vlekjes?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 11:16

Schouder overbelast of beginnende slijmbeursontsteking??

senta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 11:22

Zit de pijn precies aan één kant? En zaten de vlekjes ook aan één kant (en daarmee bedoel ik alleen links of alleen rechts)? Dan heb je kans dat het gordelroos is. Even laten checken bij de huisarts en dan verder voldoende rust nemen om te zorgen dat je geen restklachten krijgt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 11:28

Nou die vlekjes zaten op een hele andere plek; bij m'n buik, dus lager. Ik heb gisteren een ibuprofen genomen ook omdat dat ontstekingsremmend is en die heeft goed gewerkt. Vannacht geen last gehad, vanochtend een klein beetje en nu eigenlijk geen last meer, dus hopen dat het gewoon met een sisser afloopt :) Toch wel een gek iets, nooit eerder gehad. @Marjo: Zou kunnen komen door spierspanning. Ik moest gisteren ook 4 uur postlopen, nu lag de schoudertas wel op mijn andere schouder maar de combinatie met vrijdag zo intensief was misschien een beetje teveel allemaal? :) Nouja nu lekker vakantie en uitrusten. Ik houd het allemaal wel goed in de gaten en anders gewoon alsnog even langs de HA.