Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kevinsky schreef:Hier was laatst een topic over, als ik me niet vergis.. Maar kom niet meer op de naam.
In iedergeval wil ik je sterke wensen. En succes bij de huisarts
hengstveulen schreef:Dit heb ik ook en ben 42 volgens mijn huisarts zijn dit de beginnende verschijnselen van de overgang
Selina schreef:kevinsky schreef:Hier was laatst een topic over, als ik me niet vergis.. Maar kom niet meer op de naam.
In iedergeval wil ik je sterke wensen. En succes bij de huisarts
Deze was dat denk ik:
Lalidan @ [MWS] pmdd... pilgebruik, depressie, agressie? wat nu?
frensje schreef:Net naar de huisarts geweest. Hij zei dat ik de pil weer kan gaan gebruiken en dan doorslikken om te kijken of het helpt en anders anti depressiva maar dat vind ik zelf weer zo rigoureus.
Ik heb zelf nog aangedragen lichttherapie en een HRT pil te gaan gebruiken. Hij vond dat ik eerst de pil kon gebruiken. Dus dat ga ik nu doen. Op de een of andere manier voel ik me bij mijn ha altijd wat onbegrepen.
frensje schreef:Net naar de huisarts geweest. Hij zei dat ik de pil weer kan gaan gebruiken en dan doorslikken om te kijken of het helpt en anders anti depressiva maar dat vind ik zelf weer zo rigoureus.
Ik heb zelf nog aangedragen lichttherapie en een HRT pil te gaan gebruiken. Hij vond dat ik eerst de pil kon gebruiken. Dus dat ga ik nu doen. Op de een of andere manier voel ik me bij mijn ha altijd wat onbegrepen.