Ingredienten:gestoorde gehandicapten bos hindernissen lol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Ingredienten:gestoorde gehandicapten bos hindernissen lol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 19:38

Ok wat doe je op een zondag middag. Men neme een paar gestoorde gehandicapten :D , een bos, hindernissen, een goed humeur :)) , start en finish doek, een startvlag, een stopwatch. Oftewel je organiseert de allereerste rolstoel cross country van nederland, europa en mogelijk de wereld zelfs :D .

Helaas zijn er gister maar drie mensen komen opdagen in drie categorien, we zouden dus hoe dan ook eerste worden. :D er waren dus vier categorien zelf rollen in je rolstoel (de held) geduwd worden in je rolstoel, electrische rolstoel en scootmobiel.

De rolstoelers moesten een ronde van 850 meter door het bos, de motor afdeling twee rondes. Maximum snelheid 15 km/uur. Hinderen mocht elkaar pijn doen of vasthouden niet. Aan hindernissen waren er tunnel met modderbad aan het eind, heuveltje met muller zand, slalom, een naar houten heuvel, sliertjes, wip, een hoop bladeren, stuiterige ribbels en veel oneffenheden.

We hebben als deelnemers een hoop lol gehad. En blijkt wel dat de powerjongen in zijn handbewogen rolstoel toch echt het snelste weg was. Daarna mijn turbo scootmobiel en de meneer met zijn ultra moderne electrische twee wiel balans rolstoel was als laatste weg. Al konden wij allebei 19 per uur maar dat mocht niet.

De jongen in zijn rolstoel had als tijd over een ronde 6,52 en 7,03 de held. _/-\o_ wat een krachtoatser zeg, ik heb over twee rondjes 9,23 en de meneer met zijn electrische rolstoel zat vlak na me met 9,41 hij was met de slalom veel wendbaarder dan mijn toch loggere scootmobiel.

De fotos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door karuna op 13-06-16 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sting

Re: Ingredienten:gestoorde gehandicapten bos hindernissen lol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:44

Lachen! Ik heb wel advertenties langs zien komen geloof ik, maar ja, ik heb dan weer geen rolstoel waarmee ik het zou kunnen uitvoeren. Jammer dat er zo weinig opkomst was... :/ Maar volgens mij hebben jullie voldoende lol gehad ;).

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:48

Jammer dat er zo weinig opkomst was, aan de foto's te doen was het wel erg leuk!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 19:50

Heel erg veel lol. :D Was echt zonde wat ik begreep waren er 17 aanmeldingen maar 14 afmeldingen vanwege het weer dat overigens perfect was. Wat een power had die zelfrijd jongen, hij was ook verbaasd over zichzelf trouwens.

Op maar de volgende keer, gewoon meer mensen rondvertellen, sprak vandaag hier van scootmobielers die graag hadden willen meedoen. We gaan kijken of we dit nu hier in de buurt kunnen organiseren. Desnoods met hulp, van hun hindernissen. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:52

Hahahaha wat geniaal joh!!!
En gefeliciteerd met de winst in je categorie! :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:54

Hoe leuk!
Ik was er inderdaad al bang voor dat het weer van de laatste dagen de meesten wel heeft doen twijfelen. Maar de afwezigen hadden duidelijk ongelijk, hopelijk volgend jaar een editie met nog meer kandidaten!