Duizelig, hoofdpijn en moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Duizelig, hoofdpijn en moe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 15:02

Voor woensdag staat er weer een afspraak bij de dokter.

Ik ben al jaren vermoeid en hoofdpijn , waardoor dit komt..
Geen idee, er is van alles onderzocht..
Kwamen uit op crinische sinitus en ik loensde met een oog.
Beide zijn geopereerd in de hoop dat dit de hoofdpijn zou verminderen..

Ik ben al gestopt met de pil, omdat de pil nog meer hoofdpijn geeft..
Ik heb maanden fysio gehad, heb een splint voor het nachtelijk klemmen van m'n kaken (hoofdpijn)

Maar nu.. Het wordt allemaal alleen maar erger..
Ik ben zo extreem vermoeid, waardoor denk ik de hoofdpijn ook weer op komt zetten..
En daarbij ben ik nu zo'n 3-4x per week zo ontzettend duizelig..

En in weet niet meer waar we het moeten zoeken..
Allergieën ed zijn ook allemaal getest..

Maar het belemmerd me zo in het leven.. Als ik zo duizelig ben stap ik liever niet in de auto.. En zit ik het liefste stil op de bank.
Maar met een gezin kan dit ook niet..

Iemand die dit herkend? En een idee wat we nog kunnen onderzoeken?

Casarell

Re: Duizelig, hoofdpijn en moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:06

Er is van alles onderzocht.. ook je bloed?
En zo ja.. waarop is er zoal getest?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 15:08

Vitamines, mineralen, bezinking, b12,vitD, bezinking, hb, Lyme, gluten... En ik zal vast dingen vergeten..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:22

Ik wou net zeggen. Misschien vitamineD tekort. Maar als dat onderzocht is zal dat het ook vast niet zijn :(

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:30

Ook de andere B vitamines? En ook je ijzer-pakket?
Anders zou ik dat eens aanraden..
En heb je last van een irritatie in je keel of hoest je veel?

Zelf kom ik nu net uit de lappenmand..
Was altijd al extreem moe en had ook last vast van spierkrampen, ondanks dat ik magnesium bij slikte.
Ook regelmatig last van duizelingen, totdat ik zelfs 2 maanden geleden last had van een heuse vertigo.
Ik was zwaar duizelig, had totaal geen balans meer en was serieus misselijk.. en heb dan ook een paar keer goed gebraakt.
Mijn evenwichtsorgaan bleek compleet van slag te zijn door een middenoor ontsteking.. ik kon niets meer behalve muisstil blijven liggen; als ik naar de wc ging viel ik gewoon om en moest ik gelijk weer braken.

Nu achteraf valt alles op zijn plek.
Ik had vitamine B2 en D te kort, en bovendien heb ik last van een infectie van mijn amandelen.
Waarschijnlijk is door de verminderde weerstand deze infectie door de buis van eustachius naar mijn middenoor gekropen.

Heb een bepaalde neusspray gehad, wat tabletten tegen de misselijkheid, en nu worden mijn vitamines aangevuld.
Moet zeggen dat ik me nu al véél energieker voel, en ben ook niet meer duizelig nu.
Morgen verwacht ik een pakketje met spullen die mijn amandelen ondersteunen en die infectie te lijf gaan.

Ook heb ik nu minder last van mijn hart (die wel eens op hol wil slaan), wellicht omdat ik nu ook geen spierkrampen meer heb.
Moet nog 2 onderzoeken doen bij de cardioloog, maar dat zal niet veel opleveren denk ik.. aangezien ik vermoed dat het door vitamine gebrek kwam.. :o

Ik zeg niet dat het bij jou ook zo is, maar wie weet heb je wat aan deze informatie.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:35

Is er al eens een mri gemaakt?
Ik wil je niet bang maken en de kans is echt enorm klein, maar bij mij is toen een tumor zo groot als een golfbal in mijn hoofd gevonden (brughoektumor).
Er zijn ook zat andere aandoeningen die deze klachten kunnen veroorzaken natuurlijk.
Bvb idd een 'simpel' tekort. En de ziekte van Meniere bestaat bvb in veel verschillende uitingen. Ook otosclerose is bij mij aan gedacht.

verschil is wel dat ik ook steeds dover werd aan 1 kant de laatste maanden voor de diagnose. Daardoor zijn ze uiteindelijk op het juiste spoor gekomen.
Maar extreme vermoeidheid, duizeligheid (en misselijkheid?) en hoofdpijn had ik ook.
Grote kans dus dat het iets veel voor de hand liggenders is en minder ernstig, maar artsen denken er niet vaak aan bij redelijk jonge mensen, dus zou het eens opperen...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 15:44

Cerilene_ schreef:
Is er al eens een mri gemaakt?
Ik wil je niet bang maken en de kans is echt enorm klein, maar bij mij is toen een tumor zo groot als een golfbal in mijn hoofd gevonden (brughoektumor).
Er zijn ook zat andere aandoeningen die deze klachten kunnen veroorzaken natuurlijk.
Bvb idd een 'simpel' tekort. En de ziekte van Meniere bestaat bvb in veel verschillende uitingen. Ook otosclerose is bij mij aan gedacht.

verschil is wel dat ik ook steeds dover werd aan 1 kant de laatste maanden voor de diagnose. Daardoor zijn ze uiteindelijk op het juiste spoor gekomen.
Maar extreme vermoeidheid, duizeligheid (en misselijkheid?) en hoofdpijn had ik ook.
Grote kans dus dat het iets veel voor de hand liggenders is en minder ernstig, maar artsen denken er niet vaak aan bij redelijk jonge mensen, dus zou het eens opperen...

Ik heb wel eens een mri en CT-scan gehad.. Maar dit is al wel 3/4 jaar terug...

Casarell, ja alle vitamines zijn geprikt.. Ook die jij opnoemt..

Ik ben vorig jaar nog bij de kno geweest, omdat ik dacht dat het misschien uit m'n holtes weer kwam.. Kreeg toen een CT-scan maar m'n holtes zagen er goed uit..

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:46

Zou je eens door laten meten met bioresonatie, komen soms verrassende dingen uit. En lyme wordt lang niet altijd regulier gevonden.
Een natuurarts of klassiek homeopaat kan je doormeten. Dat kan naast je reguliere traject.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:58

Kipje39 schreef:
Ik heb wel eens een mri en CT-scan gehad.. Maar dit is al wel 3/4 jaar terug...

Dan is de kans dat het zoiets is echt nihil. Meestal groeien die dingen zeer langzaam. Ze schatten dat die van mij er al minstens 10 jaar onopgemerkt gezeten heeft voordat hij echte problemen ging veroorzaken. Was wel met periodes langamere en snellere groei, maar iig zou het dan allang gevonden zijn bij een mri.
Ik heb voor mijn diagnose ook een ct van het binnenoor gehad, waarop het ding toch op een of andere manier gemist is, maar een mri van het hele hoofd is zoiets echt niet op te missen.

Hopelijk komen ze snel tot een diagnose! Sterkte!