Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Je wortelpunten zijn bijgeknipt? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Maeve schreef:Volgens mij zijn de hechtingen die in je mond gebruikt worden altijd oplosbaar. Kan alleen wel tot 10 dagen duren voor ze weg zijn. Vraag anders om zakjes ibuprofen bruis, ivm paracetamol heeft mij dat toen erg geholpen. Sterkte!
Maeve schreef:Volgens mij zijn de hechtingen die in je mond gebruikt worden altijd oplosbaar. Kan alleen wel tot 10 dagen duren voor ze weg zijn. Vraag anders om zakjes ibuprofen bruis, ivm paracetamol heeft mij dat toen erg geholpen. Sterkte!
ironic__ schreef:Cayenne schreef:Ik lees op internet dat blauw meestal niet-oplosbaar is.
Maar wie weet is lichtblauw toch anders.
Fijn ik heb er 10
Cayenne schreef:Maeve schreef:Volgens mij zijn de hechtingen die in je mond gebruikt worden altijd oplosbaar. Kan alleen wel tot 10 dagen duren voor ze weg zijn. Vraag anders om zakjes ibuprofen bruis, ivm paracetamol heeft mij dat toen erg geholpen. Sterkte!
Nee hoor, absoluut niet. Ik ben al 6 keer bij de kaakchirurg onder het mes geweest en ze waren alle keren niet-oplosbaar.
Ik moest na 14 dagen terug om ze te laten verwijderen.
ironic__ schreef:Ik heb een vervolg afspraak aanstaande donderdag, maar dat zou waarschijnlijk ook te snel zijn om de hechtingen te verwijderen dan, dat is dan precies een week later.
De spoedarts van net zei dat ik niet moest wachten tot donderdag maar gelijk morgen moest bellen.