Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unique6 schreef:Ik weet niet of het kan, maar misschien met een (heel lief) iemand een dagje op stap gaan? Je kunt vast wel een rolstoel regelen en dan ben je er toch een dagje uit!
Goof schreef:Unique6 schreef:Ik weet niet of het kan, maar misschien met een (heel lief) iemand een dagje op stap gaan? Je kunt vast wel een rolstoel regelen en dan ben je er toch een dagje uit!
Dat ja.
Je sociale contacten inschakelen en ze opdragen jou rond te rijden
Lekker terrasjes pakken, de stad in, of juist richting strand of dierentuin ofzo. Lekker erop uit.
xJitskee schreef:Wat ik na mijn operaties veel heb gedaan is lezen, las vaak wel een boek per dag. Verder zijn er online ook gratis cursussen te vinden over van alles en nog wat, dat is ook erg leuk om te doen en je hebt er later ook nog eens wat aan!
Retjethorse schreef:Ik snap wat je bedoeld. Een ander groot probleem bij mij is dat ik al een enorme serie addict ben en de meeste series dan een break hebben.Ik volg ook even, volgende week word ik geopereerd aan mijn knie en zal minstens 2 maand op krukken moeten dus hopelijk kom ik hier nog leuke tips tegen om mezelf bezig te houden!
Ik heb alvast een serie boeken besteld die ik in het ziekenhuis kan lezen en heb een volledig seizoen van een serie klaarstaan. Thuis zal ik wel wat tijd doorbrengen met gamen, maar behalve gamen, lezen en series kijken zou ik toch graag nog iets anders doen...
Unique6 schreef:Ik weet niet of je netflix hebt? Orange is the new black is echt een aanrader!
En misschien heb je een hond of kun je er eentje lenen? Lekker een rondje door het bos!
Zo'n kleurboek kopen voor volwassenen?
DearLove schreef:Unique6 schreef:Ik weet niet of je netflix hebt? Orange is the new black is echt een aanrader!
En misschien heb je een hond of kun je er eentje lenen? Lekker een rondje door het bos!
Zo'n kleurboek kopen voor volwassenen?
Een rondje door het bos word hem sowieso niet. Ik kan straks echt alleen nog op 1 been staan voor 6 weken en daarna ook nog zo veel mogelijk ontlasten. Daarbij komt ook nog dat mn andere knie bijna net zo slecht er aan toe is.
Unique6 schreef:DearLove schreef:
Een rondje door het bos word hem sowieso niet. Ik kan straks echt alleen nog op 1 been staan voor 6 weken en daarna ook nog zo veel mogelijk ontlasten. Daarbij komt ook nog dat mn andere knie bijna net zo slecht er aan toe is.
Ik bedoelde eigenlijk in een rolstoel en dan de hond meenemen haha