Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_Desteny schreef:Bedankt voor alle reacties!
Ik loop stage als paraveterinair, echt eisen aan mijn schoenen zijn er dus niet vanuit mijn stage adres. Maar het moeten natuurlijk geen afgetrapte schoenen zijn. Ik ben zelf nu aan het kijken voor tweedehands Nike's en een aantal merken die hier genoemd zijn. Nieuw vind ik eigenlijk zonde aangezien er vaak genoeg bloed, braaksel of schoonmaakmiddelen over je schoenen heen gaan.
tamary schreef:D_Desteny schreef:Bedankt voor alle reacties!
Ik loop stage als paraveterinair, echt eisen aan mijn schoenen zijn er dus niet vanuit mijn stage adres. Maar het moeten natuurlijk geen afgetrapte schoenen zijn. Ik ben zelf nu aan het kijken voor tweedehands Nike's en een aantal merken die hier genoemd zijn. Nieuw vind ik eigenlijk zonde aangezien er vaak genoeg bloed, braaksel of schoonmaakmiddelen over je schoenen heen gaan.
Leer kiezen en goed in het vet houden. Kies ook een schoen waarvan de zool net zo breed is als je voet en de schoen (niet altijd het geval bij damesmodellen).
Schoenen gaan naar je voeten staan, 2e hands is daarom niet mijn keuze en helemaal niet met een blessure aan je enkel. Omdat de schoenen al gevormd zijn, beweeg je er anders op en dat kan de boel wel eens goed overbelasten.
D_Desteny schreef:Bedankt voor alle reacties!