Hoihoi,
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maargoed, verplaats het maar als het niet goed staat.
Ik heb een vraagje over haar verven met Henna.
Ik hheb ongeveer een jaar lang mijn haar geverfd in onnatuurlijke kleuren, ik ging van mijn eigen kleur (echt oranje ginger.) naar regenboog, waarin de oranje mijn eigen kleur was, naar paars, naar groen achtig, bruin met blauw, en daarna weer paars.
Nu heb ik zo'n week geleden met de kruidvat haarverfverwijderaar alles eruit gehaald. Alleen de blauwe punten die ik had bleven nog een beetje blauwig. Toen heb ik het geverfd met mahogany henna gemengd met warm water. (rond de 80 graden) Nu is mijn haar weer rood, iets donkerder dan mijn eigen kleur. Alleen zijn de punten groenig geworden.
Nu is mijn vraag, ik zou mijn haar graag fel rood hebben. Is dit mogelijk met henna en met mijn haarkleur? Ik zou eventueel een foto van mijn haar nu kunnen maken indien dat handiger zou zijn.
Dus, is het mogelijk om haar fel rood te verven met henna? En zo ja, welke kleur henna moet ik dan kopen, en waarmee moet ik het mengen?
Groetjes,