Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberly1995 schreef:De gaatjes van 14 jaar proberen dicht te laten groeien en opnieuw laten schieten?
Maanoogje schreef:Op het moment heb ik aan 1 kant 2 oorbellen die elkaar aanraken, en aan de andere kant waar je makkelijk de punt van een hb potlood tussen kan krijgen. Waren het nu maar die nieuwe gaatjes geweest, dan had ik er op tijd iets aan kunnen doen.![]()
Ik denk dat ik toch maar eens langs een echte piercer ga, hoewel die helaas vaak geen oorbellen doen (in oorlellen). Misschien voor een soort reconstruerend iets is het verstandig om vooral niet meer naar een juwelier te gaan (hoewel het laatste setje me eigenlijk prima lijkt, ik ben wel compleet het perspectief verloren geloof ik).
Ik zou eigenlijk willen zeggen "ach, kan gebeuren", maar ja, tis iets wat je niet leuk meer vind aan jezelf en dat komt dan door een ander.
Shenavallie schreef:Degene die mijn piercings heeft gezet, heeft bij mijn broer ook een piercing in de lel gezet. Heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een piercer dat niet doet.