Ten eerste, ik ben al naar de HA geweest. 3 keer zelfs, en naar 2 verschillende.
Heb al 3 weken een heel rood oog en ging wat wazig zien. Begon steeds meer pijn te doen dus naar de HA gegaan, die zei dat ik een bindvliesweefsel ontsteking heb en gaf me druppels mee. (na 1 seconde kijken) Verbeterde niets, werd eerder erger, dus weer naar de HA geweest (een andere) die zei dat er iets in m'n oog zat en zou het er even uit prutsen, hielp weer niks. Kwam ook niks uit. Dus vrijdag voor de derde keer, antibiotica zalf mee gekregen. Ze zei erg vaak 'ik denk' en 'ik weet het niet zeker' en dat vind ik niet zo fijn als huisartsen dat zo vaak zeggen

Nou gebruik ik dat pas 1 dag, dus dat het nog niet werkt is niet zo heel raar. Alleen nadat ik het gebruikt heb doet mijn oog zo ontzettend veel pijn dat ik het eigenlijk liever niet gebruik. (doet geen 1 minuut pijn, maar de rest van de avond) Weet dus niet of dat hoort en of ik gewoon door moet zetten of dat dat betekend dat het niet goed is. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ga daar maandag sowieso wel over bellen, maar vind het nou ook geen spoed om dat nu te doen.