Wimperlifting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Wimperlifting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 13:26

Al 5 jaar lang, dag in dag uit, soms zelfs meerdere keren per dag, ga ik mijn wimpers te lijf met mijn beste vriend: m'n wimperkrultang :Y)
Gewoon zo'n simpele met een veertje erin, een moordwapen als je niet zou weten wat het is. :')

Ik weet hoe slecht het is, toch doe ik het. Met of zonder mascara, huphup wimpers in de krul en ik kan weer op pad. :+
Ik ben wél gezegend met lange volle wimpers, maar er zit geen krul ofwat in en dat stoort me enorm, je ogen spreken een stuk meer en lijken een stuk opener als je wimpers wat gekruld zijn.

Wimperextensions en alles in die trant wil ik niet proberen.
Ik hoor er zoveel goede en slechte (horror!) verhalen over, dat ik er niet aan durf te beginnen.

Nu zag ik iets heel anders: Wimperlifting.
Even snel wat ik ervan las, liften ze dan je natuurlijke wimpers vanaf de wortel mbv siliconen gel.
Ik weet er het fijne nog niet van, maar ben wel heel benieuwd naar ervaringen!!

Wie o wie heeft dit al eens laten doen? :)

Anoniem

Re: Wimperlifting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:29

Je kan ze ook permanent laten krullen :) Of bedoel je hiermee hetzelfde?

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:30

Ik heb mijn wimpers laten permanenten. Bedoel je dat?

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:32

Ik denk inderdaad dat je permanent krullen bedoelt, dat is namelijk ook met een smeersel. Ik heb dat eens geprobeerd, maar dat is echt niet permanent :P heeft een week ofzo geholpen en daarna waren ze weer als vanouds.......

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:33

Ik heb er zelf geen ervaring mee en ik heb de indruk dat het hier (Belgie/Nederland) nog niet zo hip is als in andere landen..? Ik vind het ook wel wat, dus ben benieuwd naar de reacties hier!

Wel weet ik dat Youtuber, Chloe Morello, dit heeft laten doen en in haar recente filmpjes heeft ze het nog steeds.

https://www.youtube.com/watch?v=xnEUYT6ms9E

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 15:15

Hmm op internet lees ik toch wel een duidelijk verschil tussen permanenten en liften! Maar het zou kunnen dat ze het dan misschien hetzelfde noemen...

Op internet lees ik dat het zo'n 6 tot 10 weken zichtbaar is, maar dat heb jij dus niet zo ervaren ilonamandjes? := En har166 en eefj33, hoe is dat dan bij jullie?

De prijzen verschillen heeeel erg, heb salons gezien die het voor €35 doen en weer andere voor €85!!
Daarom wil ik ook heel graag weten of het écht werkt..

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:18

Iemand uit het makeup topic had haar wimpers laten liften, weet alleen niet meer wie..

Bij haar zag het er heel mooi uit en het bleef ook lang zo!

Edit; ik heb het opgezocht het was loose
Laatst bijgewerkt door Minoes op 19-05-16 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:18

Ik heb m'n wimpers niet permanent gekruld ;) Zit het wel te overwegen om een keer te proberen. Vind het wel een beetje prijzig namelijk...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:22

Was bij mij echt weg gegooid geld... wimpers stonden nog even recht als ervoot

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 15:23

daisssx schreef:
Iemand uit het makeup topic had haar wimpers laten liften, weet alleen niet meer wie..

Bij haar zag het er heel mooi uit en het bleef ook lang zo!

Das een goeie! Ik ga mijn vraag daar eens stellen.. daar zullen hopelijk wat bokkers zijn die er wat vanaf weten, thanks :D

Ja, ik vind het ook prijzig eefj33! Maar aan de andere kant, ik weet niet welke prijs ik liever betaal..
Een euro of 50 voor eens in de zoveel tijd wimpers liften, of.. over een tijdje helemaal geen wimpers meer hebben door die stomme krultang :+

@Gianti, en die salon heeft daar verder niks meer aan gedaan? :=

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:50

Een wimper haartje valt tussen de 4 en 6 weken vanzelf uit, dat is een natuurlijk proces en zo lang kan een wimperverf en/of permanent dus houden. Ik heb ze permanenten en verven en ik ben heel tevreden. Dit is mijn 3e week en het zit nog mooi. Ik heb ook permanente eyeliner dus op mijn vrije dagen doe ik verder geen make up op en als ik mascara op doe dan geeft dat echt een wow effect. Bij mij kostte het 35 euro voor permanenten en verven. Alleen permanenten kost 25 euro. Ik laat het bij een salon in Assen doen. In welke regio zoek je wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:33

Ik zoek wat in Delft/Den Haag/Scheveningen! Dat zijn nog wel schappelijke prijzen :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 07:24

Ik zou ook wel voor kwaliteit gaan. Heb ook al foto's gezien waarbij de wimpers gewoon in twee delen stijf en sponnenpoterig recht omhoog stonden. Zonde.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 09:37

Wauw, dat klinkt goed har166! Doet het trouwens pijn als ze die klemmen op je wimpers zetten? :=
Ik zoek iets in de regio Nijmegen. Via de fbgroep Wimpermarktplaats al een oproepje geplaatst en een aantal salons hebben zich gemeld, heb me er nog niet helemaal in verdiept maar qua prijzen waren ze goed te doen.

Eefj33, als je facebook hebt, meldt je dan even aan bij de groep 'Wimpermarktplaats'!
Even 'n zoekertje plaatsen en de salons melden zich vanzelf. Ik werd daar wijzer van dan zelf googlen. :D

Iris82, ja ik wil absoluut eerst voor/na foto's zien. Idd die spinnenpoten is 'n dingetje, maar het ook foto's gezien waarbij het resultaat maar heel minimaal is. :')

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:05

Er is inmiddels een nieuwe techniek waarbij die klemmen niet meer gebruikt worden. Die klemmen kunnen voor een deuk zorgen ( niet altijd, ligt aan de vorm van je oog ) . Bij de nieuwe techniek plakken ze een siliconenpadje op je ooglid en dan worden je wimpers omhoog gekamd en door een gel blijven ze plakken en dan gaat de permanentvloeistof erop. Het is absoluut niet ongemakkelijk op deze manier.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:09

har166 schreef:
Er is inmiddels een nieuwe techniek waarbij die klemmen niet meer gebruikt worden. Die klemmen kunnen voor een deuk zorgen ( niet altijd, ligt aan de vorm van je oog ) . Bij de nieuwe techniek plakken ze een siliconenpadje op je ooglid en dan worden je wimpers omhoog gekamd en door een gel blijven ze plakken en dan gaat de permanentvloeistof erop. Het is absoluut niet ongemakkelijk op deze manier.

mijn wimpers bleven dus niet plakken :+

Paris_: nope kreeg alleen te horen dat ze volgende keer wel met een andere lijm wou proberen zodat ik 'nog meer' resultaat had.... |o

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:48

Ik heb ze 2 keer laten liften (is wel anders dan permanent) en het resultaat was erg mooi en bleef ook lang goed. Alleen mijn wimpers werden er op den duur wel rommelig van. Ik weet niet hoe het kwam, maar haartjes bleven soms scheef liggen en gingen raar staan. Een vriendin van me heeft hetzelfde probleem. Verder was het wel supermooi en handig (alleen oogschaduw enzo werd wel moeilijker doordat m'n wimpers ervoor zaten :+ ). Ik doe ze nu eerst even niet meer, om het rommelige weer weg te laten groeien, maar daarna ben ik het wel weer van plan. :)

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 16:23

har166 schreef:

Deze techniek bedoel ik inderdaad!
Wimperpermanent is veel schadelijker dan zo met die siliconenpads.

@Gianti, dat is wel een erg makkelijke oplossing van die salon.. En zeker niet netjes. :=
Waren je wimpers misschien niet geschikt? (Te kort of te dun?)

Ik ben nu in contact met een salon, moest een foto sturen van m'n wimpers zodat ze kon zien of het bij mij wel een mooi resultaat zou geven.
Lucky me, mijn wimpers zijn lang en vol genoeg voor een mooi resultaat. *\o/* Ben heel benieuwd!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:11

te lang en te dik waren ze _O-

ben benieuwd naar je ervaring!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 20:57

Serieus :') Mijne zijn ook vrij lang, niet dik geloof ik.

Was dus in contact met een salon.. ze bood me 3 opties qua datums aan, helaas kon ik ze alle 3 niet en toen kwam ze tot de conclusie 'dat het dan ophield'.
Ehm, oke :=
Nu dus even kijken naar een andere salon. Zitten hier totaal niet in de buurt helaas, dus dat wordt een stukkie rijden :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:01

Paris_ schreef:
Serieus :') Mijne zijn ook vrij lang, niet dik geloof ik.

Was dus in contact met een salon.. ze bood me 3 opties qua datums aan, helaas kon ik ze alle 3 niet en toen kwam ze tot de conclusie 'dat het dan ophield'.
Ehm, oke :=
Nu dus even kijken naar een andere salon. Zitten hier totaal niet in de buurt helaas, dus dat wordt een stukkie rijden :Y)

mijne kan ik ook echt amper krullen met tang :P

ooh dat is zuur en beetje aso... dan zou voor mij ook daar niet meer hoeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:03

Gianti waar ben jij geweest dan?

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:11

Ik volg even! Mijn wimpers staan recht naar voren en willen met geen enkele manier een beetje krullen :')

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 22:13

Zijn ze zo dik Gianti? :wow: En wimperextensions? Of heb je je erbij neer gelegd. :P
Ja ik vond het ook enorm aso, en het is gewoon echt een flinke salon, niet iemand die het als hobby doet op zolder ofzo, bij wijze van..
Ze zal wel geen nieuwe klanten nodig hebben, denk ik dan maar. :')

Ik zal een foto plaatsen als ik mijn wimpers heb laten doen, Just_Sannee!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 09:20

Als ik die techniek wil Googlen, welke zoekterm gebruik ik dan? Ik bedoel de siliconenpads. Wimperextensions vond ik zelf onnatuurlijk eruit zien en mijn eigen wimpers liepen er behoorlijk schade van op.