Zou dit littekenweefsel kunnen zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Zou dit littekenweefsel kunnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-16 08:44

Hoi.

5 jaar geleden heb een operatie gehad voor mijn tetherd cord syndroom. Dit is allemaal goed gegaan en het herstel is ook goed gegaan.

Ik moet ieder jaar op controle voor mijn rug maar sinds mijn operatie heb ik altijd erge pijn gehad in mijn knieën, sinds een paar maanden weten we dat die pijn ook van mijn tetherd cord syndroom af komt. En dit zal ook nooit weg gaan.

Maar sinds een paar weken heb ik steken die voelen als energie steken. Ik heb de syntomen van littekenweefsel op gezocht maar veel wijzer word ik er niet van.

Op 26 mei moet ik naar het ziekenhuis in Maastricht naar mijn artsen. Ze zeiden dat er geen spoed achter stond maar ze wouden mij wel zien.

De schokken zijn niet iedere dag aanwezig en ook niet ieder moment. Als ze er zijn dan doen ze ook echt pijn dat ik even niet kan lopen en dat de tranen me in de ogen springen. Ik krijg die schokken tot nu toe tijdens het lopen komen (wat het meeste voor komt) en tijdens het bukken.

Bedankt voor het lezen en ik hoop op wat bruikbare tips.

Met vriendelijke groet Yenni

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Zou dit littekenweefsel kunnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 13:42

Het is in ieder geval prikkeling van de zenuwen, dit kan zowel binnen als buiten t wervelkanaal zijn. Zelf door drain in het wervelkanaal dat tegen zenuwen aan zat. Kan me dus goed voorstellen dat littekenweefsel dat ook zou kunnen doen, maar kan net zo goed iets anders zijn.

Yenni

Re: Zou dit littekenweefsel kunnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-16 17:45

Bedankt