Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Haha gelukkig. Maar maandag ben ik gebeten en gister (dinsdag) kwam er pas vocht uit, vandaar dat ik het zo vreemd vind (maar verder niks achter gezocht). Zeker nu de plekken vuurrood worden.
Desinfecteren heeft geen nut want alles is -voorlopig- dicht
conejo schreef:xSCWx schreef:Haha gelukkig. Maar maandag ben ik gebeten en gister (dinsdag) kwam er pas vocht uit, vandaar dat ik het zo vreemd vind (maar verder niks achter gezocht). Zeker nu de plekken vuurrood worden.
Desinfecteren heeft geen nut want alles is -voorlopig- dicht
Als er vocht uit komt is het op open. Dus heeft desinfectie wel zin.
Ik heb dit ook wel bij muggen. Is bij mij idd reactie op de steek. Zou het aankijken. Als het een infectie is doet het vaak pijn. En is de plek warm.
Als je het niet vertrouwd kun je of vandaag de hap bellen kan ook voor advies namekijk. Of morgen de ha.
genja schreef:Nu even kijken of je aan hooikoortstabletten kan komen en daar er een van innemen. En even een theedoek onder de koude kraan houden )liefst met wat azijn erbij maar dat kan pijnlijk zijn omdat het iets open is) en dan iedere uur even 10 minuten koelen vanavond trekt het waarschijnlijk wel weg.
En anders morgen even overleg met huisarts.
Niet voor ts maar het verbaasd mij de laatste dagen weer vreselijk hoe vaak er in medische topics met niet echt super spoed dingen wordt geroepen ga naar HAP of SOH. En daarnaast maar zeuren dat de wachttijden zo lang zijn en de zorg zo duur komt toch echt oa door het te vaak en onnodig naar dit soort dingen gaan heel veel dingen kunnen gerust wachten tot volgende ochtend. Van pijn ga je uiteindelijk niet dood en veel dingen zijn niet acuut op te lossen. En las je hier heen wilt gaan omdat je over je eigen huisarts niet tevreden bent is het nog niet de goede weg op zoek naar een andere huisarts is dan een betere oplossing.