Ik wil graag ook eens mijn vraag hier stellen, omdat ik het idee heb dat de dokter het niet heel serieus neemt.
In september afgelopen jaar heeft het paard van een stalgenoot mij gericht een paar meppen verkocht, met ijzers, een van de klappen kwam tegen mijn enkel. Ik had gelukkig degelijke laarzen aan, anders was mijn enkel aan gort geweest.
Gezien de bizarre pijn meteen naar de dokter en direct doorverwezen naar het ziekenhuis voor foto's. Op de foto's was het niet gebroken zei de arts. Gelukkig maar!
Het is gigantische lang bont en blauw geweest en veranderde per week van kleurtje. Het was ook heel lang ontzettend dik en ik heb er een poosje slecht op kunnen steunen en lopen. We zijn inmiddels 8 maanden verder, maar ik heb er nog steeds last van. Hardlopen lukt eigenlijk niet fijn meer, als je er op drukt doet het pijn en ook heeft het soms een heel pijnlijk trekkerig gevoel uit het niets. Er zit dus ook nog een blauw plekje op.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Moet ik gewoon nog even geduld hebben? Of moet ik blijven aandringen bij de dokter (voor een nieuwe foto oid).