Ben niet gelijk naar de dokter geweest, enkel werd gelijk dik maar kon er ook gelijk wel op steunen. Leek dus mee te vallen. Helaas werd de enkel alleen maar dikker, dus afgelopen maandag toch even langs de huisarts. Conclusie: niet gebroken, gewoon gescheurd. Hij heeft het gezwachteld, ik moet meer rust houden (heb er toch vrij veel mee gelopen het weekend), en als de zwelling veel minder is kan ik het laten tapen bij de fysio. Dit moet dan zes weken, en daarna zou het klaar moeten zijn.
Maar. Ik zit nu sinds maandag keurig hele dag met m'n been omhoog. Krijg alleen last van mijn knie, m'n tenen gaan tintelen, en ik kan niet goed werken (zit scheef aan tafel want been omhoog, en krijg dus zere rug als ik op mijn laptop werk). Daarnaast kan het me niet snel genoeg gaan want ik ben zo afhankelijk van anderen of ze me komen halen om de deur uit te gaan, en dat vind ik dus echt he-le-maal niks

Hebben jullie nog tips hoe ik e.e.a. wat kan versnellen? Ga dit morgen ook aan de fysio vragen uiteraard. Maar wellicht homeopathisch smeerseltje ofzo? Oefeningen? En zou ik na het tapen van de fysio weer wat meer kunnen, bijvoorbeeld autorijden / fietsen?