Tandarts en griep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovee

Tandarts en griep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 21:30

Om met de deur in huis te vallen.
Ik heb erg veel last van mijn keel. Ik heb verhoging hoofdpijn en last van mijn oren.
Nu heb ik morgen een afspraak bij de tandarts om twee gaatjes te laten boren. Zou dit uitmaken? Ik wil morgen om 8.00 de tandarts bellen maar misschien hebben mensen ervaring? :)

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:41

Als je morgen er pas mee komt zou wss het in rekening worden gebracht als je niet komt (tenminste, dat wordt hier gedaan)
Hier bij een controle hebben ze de fluoride en kleur van de tanden laten zitten omdat ik koorts had en het in 2 afspraken gedaan, 1tje gecontroleerd op gaatjes en de tweede de rest gedaan. Maar weet niet bij tanden boren. Gezien je toch (denk ik dan) verdoving krijgt :o al is het niet het handigst om er alleen naar toe te gaan als je verhoging hebt...

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:23

Zolang jij je fit genoeg voelt kun je gewoon naar je afspraak :) Zo niet, afbellen. Wij sturen voor dit soort afzeggingen geen rekening.. In die plaats komen gewoon weer een aantal spoedpatienten te staan :) wel zo vroeg mogelijk afbellen dus, mocht je je echt niet goed voelen. Beterschap!