Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik word wel echt stoned van 50mg tramadol... heb vaak volgende dag zelfs gaten in mijn geheugen van wat er gebeurs is.. schijn er wel op een lome manier super gezellig van te worden
echt niet best (3 uurtjes per nacht was geen uitzondering zelfs op slaapmedicatie ik knalde er dwars door heen
)
Ik ken het. Ik heb lang moeten revalideren. Van alles gebroken en daar zenuwpijn aan over gehouden. Toen ziekenhuis en een hele mikmak aan medicatie. Thuis ben ik pas gaan minderen. Maar goed, ik bedoel te zeggen, ik ken het... Helemaal wazig door alle medicijnen, maar toch niet kunnen slapen en als je eindelijk slaapt word je al snel daarna weer wakker... Zenuwpijn houd en maakt je constant wakker. Lig je in het ziekenhuis dan word je wel wakker van iemand op zaal of een verpleegster die iemand moet helpen.. Telkens maar een paar korte uurtjes per nacht en overdag helemaal gebroken zijn... De hoeveelheden slaappillen werken voor geen meter. Maar met tijd, heel veel tijd, word het langzaam aan wel steeds beter en ondanks dat ik nog slaapproblemen heb, slaap ik een stuk beter al dan toen. Daar kom jij ook nog wel.