waterskiën, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSBSx

waterskiën, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 10:49

ik ga vanmiddag voor de eerste keer waterskiën en wakeboarden, ik ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die het ook een keer hebben gedaan :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 10:57

Ik heb gewakeboard althans ook 1 x. Je hebt zo'n ronde baan maar als beginner heb je een recht stuk. Eigenlijk is het best makkelijk alleen is het in het begin zoeken naar je houding. De kracht dat je vooruit word getrokken is namelijk best sterk dus de eerste paar keer val je vaak voorover. Maar lang leve Nederland ik stond in glas en toen was ik klaar, maar het lukte dus wel vrij snel om gewoon tot het eind punt overeind te blijven.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 11:03

Leuk!! Ik heb veel gewaterskied (zowel boot als kabel), vind het achter een boot leuker persoonlijk. Spierpijn gaat het wel opleveren. Tips: houd je knieën licht gebogen, overstrek je armen niet en laat los zodra je valt (en wees daar niet bang voor, je wordt alleen maar extra nat).
Laatst bijgewerkt door gabyfedde op 05-05-16 11:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 11:11

Waterskiën is leuk, ik heb het eh paar keer gedaan. Bereid je erop voor dat er nadat je door de bocht gaat, je een ruk krijgt aan je touw. Als je er niet op voorbereid bent, word je van je skis getrokken. :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:37

LZP -> MWS

xSBSx

Re: waterskiën, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 15:08

bedankt voor de reactie's! heb het gedaan en vond het super gaaf, de eerste keer dat ik viel liet ik het touwtje niet los, dus na... dat was buikschuiven :') door de wetsuit en een vest voel je de klap van het water niet als je valt dus dat vond ik wel fijn. ik heb het aan een kabel gedaan en op het eind kon ik eindelijk staan en kwam ik bijna tot de bocht dus ik ben tevreden. :D