Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Om eventueel gezeur in de toekomst te voorkomen zou ik voor een anonieme donor gaan. En wie de moeder en drager moet zijn. Het lichaam moet geschikt zijn om te dragen dat is het belangrijkst. En je kunt het eitje van de ene in de ander laten plaatsen , beide wat gedaan.
pillow schreef:Om eventueel gezeur in de toekomst te voorkomen zou ik voor een anonieme donor gaan. En wie de moeder en drager moet zijn. Het lichaam moet geschikt zijn om te dragen dat is het belangrijkst. En je kunt het eitje van de ene in de ander laten plaatsen , beide wat gedaan.
Sizzle schreef:Er is maar 1 antwoord: datgene waar jullie beide achterstaan.
Ik ken stellen die een onbekende gescreende donor hadden maar ook die via advertenties zoeken of een vriend vragen die zelf getrouwd is met een vrouw en kinderen heeft.
Alles is mogenlijk zolang je zelf achter je keuze staat. Als je denkt: hoe dirf ik dit ooit mijn kind vertellen dan was het geen ideale keuze.
tiwi1969 schreef:Een stel dames uit mijn brede kennissenkring heeft onlangs een kindje gekregen met twee mannen, dit kindje heeft dus vier ouders die van haar houden en voor haar zorgen. Alleen om dit ook juridisch goed te regelen is nog erg lastig. Gelukkig zijn er in Den Haag wel bewegingen in de goede richting waardoor dit in de toekomst een stuk makkelijker kan gaan worden.