Ik ben sinds januari 2015 ongeveer 13 kg afgevallen en ik sta nu ondertussen nu al een hele tijd 'stil' en ik geef een klein beetje mijn schoonmoeder de schuld

Door de weeks werkt mijn vriend en in het weekend heeft hij het druk met zijn hobby, dus kom ik zijn kant op in de weekenden. (Hij woont nog thuis, ik heb zelf een appartementje waar ik alleen woon).
Nu komt het probleem, een hele tijd heb ik verleidingen kunnen weerstaan, maar de laatste weken ben ik wat zwakker geworden. Bij mijn vriend thuis eten ze op zaterdag 's morgens koek of taart bij de koffie, 's middags weer koek of taart bij de koffie en 's avonds soms weer. Zo heb ik dus vorig weekend 3 stukken boterkoek achter mijn kiezen. Sorry buik, we worden nog even niet dunner.

Op de zondag komt om 12:00/13:00 de chips al op tafel want dan lunchen ze niet. Dat wordt dan aangevuld tot een uur of 17:00 en dan 's avonds meestal pizza of iets uit de airfryer.
Normaal kon ik een paar keer "nee" zeggen of at ik gewoon brood en liet ik chips staan. Maaaar ik ben nogal een sugar-junk dus als ik eenmaal iets heb gegeten, blijf ik eten.
Hoe kan ik hiermee om leren gaan en dit soort verleidingen weerstaan? Ik wil dolgraag nog een kilo of 5-10 kwijt en op deze manier gaat het niet lukken. Ook al eet ik de andere 5 dagen wel gezond.
Heeft bokt tips?