Geryon schreef:Oh apart, ik dacht ook levenslang. Ben zelf als baby al geënt enzo, dus hopelijk zit het bij mij wel goed.
Als ik jou was zou ik gewoon even op gesprek gaan met de dokter.
Hep B krijg je niet als baby, dus dat zou ik nog maar even nakijken als het van belang is 
Ts, ik zou twee dingen overwegen:
1. De organisatie opbellen waar je de vorige keer bent gevaccineerd en proberen om je titeruitslag op te vragen, zodat je deze aan je werkgever kan overleggen. Echter, dit alleen doen als je ermee kan leven dat je misschien nu een te lage titer hebt en dus onbeschermd kan zijn (er vanuit gaande dat de bloedprikuitslag klopt)
2. Opnieuw je titer laten bepalen, omdat je onzeker over de uitslag bent en je evt opnieuw laten vaccineren als de titer te laag blijkt. Dan weet je ook zeker dat je voldoende beschermd bent.
Het zou er voor mij vanaf hangen hoe groot de kans op een prik-, bijt- of spataccident is op je werk en dus het risico op een besmetting. Je hebt banen waar er echt een groot risico is en je hebt werkgevers die zich enigszins ergens een beetje raken met de zorgsector en daarom een vaccinatie vragen. Voor de laatste versie zou ik niet opnieuw laten vaccineren, zeker als je er heftig op reageert. Succes !