Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik kom ook gezellig meedoen. Ik kan ook vrijwel niets, heb onverklaarbare klachten aan mijn onderbenen waardoor ik weinig kan lopen, heel moe ben en steeds met mijn benen omhoog moet liggen. Ben ook bezig met afvallen. Ik heb zelf heel erg veel last van verveling-eten. Als ik druk ben heb ik vrijwel geen honger, maar als ik niets doe kan ik de hele dag eten en heb ik ook steeds een hongergevoel.
Doubtless schreef:Maanlicht schreef:Ik kom ook gezellig meedoen. Ik kan ook vrijwel niets, heb onverklaarbare klachten aan mijn onderbenen waardoor ik weinig kan lopen, heel moe ben en steeds met mijn benen omhoog moet liggen. Ben ook bezig met afvallen. Ik heb zelf heel erg veel last van verveling-eten. Als ik druk ben heb ik vrijwel geen honger, maar als ik niets doe kan ik de hele dag eten en heb ik ook steeds een hongergevoel.
Drinken, drinken en nog meer drinkenZoals eerder gezegd heb je in totale rustmodus maar weinig nodig, dus als je zo die drang voelt om te eten (snaaien), pak dan iets te drinken. Water/thee bij voorkeur, beetje ranja helpt tegen de 'zoete drang'.