Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MonteKarlo schreef:Ik ben vorig jaar naar color obstacle run geweest, was een combinatie van strong viking en color.
Lekker veel modder & kleurtjes dus!
Ik vond het echt super georganiseerd, alles was duidelijk, er was hulp bij de obstakels en de verf poeder ging ook makkelijk van je lichaam af.
Het was wel erg koud maar ook dat hielden ze in de gaten, er waren genoeg maatregelen getroffen voor mensen die onderkoeld waren.
De organisatie was meewerkend en aardig, ik vond het top.
Dit jaar ga ik color the forest rennen met een paar vrienden
Muurp schreef:Hier slechte ervaringen met de Color run![]()
Veel te druk (heb NIET kunnen hardlopen, enkel kunnen wandelen) , vooral bij de start was het een gedring van jewelste... In combinatie met de warmte (25+ graden) zorgde dit voor meerdere mensen die onwel werden..
Verder moest je, ondanks de hitte, betalen voor een glaasje water! Geen extra waterpunten, niks..
Er werd redelijk gegooid met de kleuren, maar ook dat was wat zuinig.
Ik had voor 40 euro inschrijfgeld wel wat meer verwacht...
Muurp schreef:Hier slechte ervaringen met de Color run![]()
Veel te druk (heb NIET kunnen hardlopen, enkel kunnen wandelen) , vooral bij de start was het een gedring van jewelste... In combinatie met de warmte (25+ graden) zorgde dit voor meerdere mensen die onwel werden..
Verder moest je, ondanks de hitte, betalen voor een glaasje water! Geen extra waterpunten, niks..
Er werd redelijk gegooid met de kleuren, maar ook dat was wat zuinig.
Ik had voor 40 euro inschrijfgeld wel wat meer verwacht...
Spruit schreef:Ik heb zelf niet meegelopen, maar in Leeuwarden is vorig jaar of twee jaar terug de verkeerde poederverf gebruikt. Alle mensen die eronder kwamen hadden regenbooghaar voor een lange tijd