Ik wil even mn verhaal kwijt en tips, want ik voel me ongelofelijk belabberd....
Woensdagmiddag kreeg ik buikpijn, weinig aandacht aan geschonken dus 's avonds gegeten en naar een bruiloftsfeest geweest.
Paar kleine hapjes op maar niks geks.
'S nachts werd ik wakker met enorme buikkrampen en was ongelofelijk misselijk. Mijn vriend was ook wakker en was naar de wc. Toen hij terugkwam heb ik gevraagd of hij een emmer willen pakken voor me. Hij zei: 'Oh jij ookal?' Ook hij was dus enorm misselijk.
Donderdagochtend ben ik naar huis gegaan en heb de rest van de dag met buikkrampen gelopen, maar deze waren uit te houden.
Donderdagavond proberen paard te rijden maar pff, dat was geen succes.
We dachten dat we misschien wat verkeerds gegeten hadden.
Vrijdag werd de buikpijn alleen maar erger.
De krampen werden zo erg dat ik op de grond lag van de pijn en alleen maar kon huilen.
Misselijk van de pijn en van de pijn moest ik dus ook overgeven.
Ook had ik diarree.
We hebben in de namiddag de huisartsenpost gebeld en daarvan moest ik langskomen.
Even plasje ingeleverd, gevoeld en het was een blaasontsteking.
Antibiotica kuurtje voor 5 dagen en dat moest helpen.
Had wat verhoging, als dat erger werd of de pijn trok naar rechts moest ik terug. Dan kon het een blindedarmontsteking zijn.
Nu zijn mijn klachten niet echt heel duidelijk voor een blaasontsteking vind ik, heb geen pijn met plassen, moet ook niet veel naar de wc.. Maargoed dat hoeft ook niet bij iedereen.
Nu mijn vraag...
Er wordt altijd gezegd: met een blaasontsteking moet je veel drinken.
Maar hoe kan ik veel drinken als van boven en van onder alles er direct weer uitkomt

En hebben jullie enig idee welke pijnstilling ik eventueel kan nemen?
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal!
Als dingen onduidelijk zijn hoor ik het graag!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!