Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik zou zeker de huisarts even bellen, hij verwacht misschien dat de pijn na een week minder/over zou moeten zijn maar dat is niet zo dus dan altijd bellen voor overleg.
Ik denk dat je nog best even aan de pijnstillers mag. Vraag dan ook om maagbeschermers (als ze er zelf niet over beginnen), ik heb ooit een maagontsteking gehad na lang slikken van ibuprofen en een arts die niet oplettend was met het voorschrijven van maagbeschermers.
Sterkte en beterschap!
Gianti schreef:Majabeestje schreef:Ik zou zeker de huisarts even bellen, hij verwacht misschien dat de pijn na een week minder/over zou moeten zijn maar dat is niet zo dus dan altijd bellen voor overleg.
Ik denk dat je nog best even aan de pijnstillers mag. Vraag dan ook om maagbeschermers (als ze er zelf niet over beginnen), ik heb ooit een maagontsteking gehad na lang slikken van ibuprofen en een arts die niet oplettend was met het voorschrijven van maagbeschermers.
Sterkte en beterschap!
Maagbeschermer zit niet in nhg standaard, dit omdat pas nodig 8s bij risico groepen of lang durig gebruik/zware nsaid
Je kan idd even bellen om advies in te winnen.