Buisjes/oorsuizen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Buisjes/oorsuizen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 19:47

Sorry weer een buisjes/oren topic.

Ik heb sinds februari buisjes omdat ik veel moet vliegen en de druk in mijn oren niet weg kon wat resulteerde in meerdere keren per dag flauw vallen.

Maar nu, ik heb sinds de dag dat ik de buisjes heb het idee dat mijn rechter oor dicht zit.
KNO arts zegt dat dit toch wel een week of 8 kanduren.
Nu zitten we in april en twijfel ik of hij open of dicht is, zo stom ik durf het niet te zeggen.
Wel heb ik en dan vooral savonds (overdag te druk bezig?) enorm last van geluiden.
Ik denk dat het oorsuizen is, ik hoor eigenlijk bij iedere harstslag bloed? Stromen. Een zoemend/ stromend, bonzend geluid op de maat van mijn hart.
Als ik mijn kin ver de lucht in steek is het weg maar met mijn hoofd normaal blijft het de hele avond door gaan.
In bed is helemaal een drama en word er inmiddels zo kriegel van dat ik iedere avond wel kan gillen en ik niet kan wachten totdat de buisjes er uit vallen -O-
Dan maar pijn met vliegen hoor, hoef na deze maand gelukkig niet meer 2x in de week te vliegen.. En dan zal de druk opbouw met 1x vliegen ook wel mee vallen.

Iemand ook maar enig idee waar ik het over heb? :')

Murthul

Re: Buisjes/oorsuizen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:30

LZP > MWS

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 22:17

He, vervelend dat je er nog zo'n last van hebt! Dat geluid van je hartslag heb ik ook vaak nog 's avonds in bed, maar lang niet zo erg als jij zegt. Dus misschien zou ik toch nog maar eens teruggaan?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 08:17

Toevallig een Bokker uit een HK topic die er zojuist over postte. Zij had last van oorsuizen & heeft bij de dokter te horen gekregen dat er teveel vocht achter het trommelvlies zit.

Ben je al bij de huisarts geweest?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 08:22

Ik zou inderdaad weer teruggaan naar de huisarts! Geef aan dat je het niet vertrouwd en dat je gillend gek wordt van het oorsuizen.

Zelf heb ik helaas chronisch oorsuizen opgelopen naar een verwaarloosde hersenschuddig(eigen schuld), dus ik kan indenken hoe je je voelt.