Ruim 12 weken geleden is mijn allerliefste united op mijn voet gesprongen, dus niet erop gaan staan maar echt gesprongen

Op dat moment was ik aan het wandelen met hem. Het deed vreselijk pijn, maar omdat ik er naar mijn idee toch wel op kon staan ben een een kilometertje terug gaan lopen

Later die dag ging mijn voet er toch erg vreemd uit zien dus toch maar even naar de EHBO. Na foto's en scans bleek mijn voet verbrijzeld, met ook een paar lastige Lisfranc fracturen. Oftewel er was weinig nog heel

Na een dag was het besluit toch niet opereren doordat dan door de vele breuken en platen/pennen die erin zouden gaan mijn bewegingen beperkt zouden worden. Met een deel zetten van wat fracturen en bijna 11 weken gips was er een kans dat het helemaal goed zou komen. Op de foto na 4 weken zag het er tip top uit. En nu ben ik inmiddels anderhalve week uit het gips. En ondanks dat alles zwak en slap is gaat lopen ook best aardig.
Maar mijn vraag... hebben een paar bokkers hier ervaring mee en hoe lang duurde het voordat je echt weer op oud niveau was. Heb je nog pijn, of juist later gekregen? Hoeft niet precies die totale verpletting te zijn die ik had... ervaringen van mensen met meerdere breukjes in een voet ben ik ook al heel blij mee

Ik voel zelf niet echt pijn, maar ik heb ook een extreem hoge pijngrens... dus daarom vind ik het wel prettig meerdere ervaringen te horen op dit gebied.