Geen psoriasis, maar wel vergelijkbare klachten. Heb last van conctacteczeem die op dit moment onder controle is. Een enorm gevoelige huid en allergisch voor een heleboel zaken.
Ik heb (volgens 2 HA's) seboroische eczeem op mijn hoofdhuid. De hoofdhuid is droog en daardoor krijg ik schilfers. Ik heb dit nu 1,5 jaar (tijdens het plannen van ons huwelijks begon het. Nu 8 maanden verder is het er nog steeds).
Ik heb 1 jaar terug met ketoconazol gewassen en had een creme voor de plekken langs de haarlijn en plekjes in mijn gezicht. Maar dit deed niets. Daarna doorgemoddert (kokosolie leek te helpen, tot allergische reactie. Verder alleen producten die niet schadelijk en agressief zijn voor de huid. Geen sls/sles, parfum en parabenen) en na veel proberen werkt om de 4/5 dagen wassen met Louis Widmer Remederm en na spoelen met verdunde appelazijn redelijk. Maar het is nog niet weg.
Gister bij de HA geweest en lociod scalp lotion gekregen (hormoonzalf) en warempel, een allergische reactie.
Ik google me suf, lees allerlei fora, maar ik kom niet verder. Ik wil vooral graag van de schilders afkomen. Op mijn lijstje staat nu bovenaan decubal hoofdhuid kuur. Mensen met ervaring hiermee?
Laatst bijgewerkt door Marvel op 09-04-16 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt