Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
' gekregen.
Vjestagirl schreef:Mijn meest bijzonder ervaring is dat ik (nadat ik van een oude rot int vak tandartsangst had gekregen) door mijn tandarts altijd met zó ontzettend veel rust en respect behandeld wordt. Ze is kalm, ze is vriendelijk, ze legt precies uit wat ze gaat doen etc. Heerlijk.

Vanwege bovenstaande beul had ik een ontzettend slecht gebit, dus moest ik in mijn bovenkaak implantaten. Daarom moest aan de bovenkant alles eruit. Maar goed, ik had inmiddels natuurlijk gigantisch slechte ervaringen met mijn vorige tandarts, dus dat werd geen pretje
Gelukkig ging het in 3 sessies en werd ik ontzettend goed verdoofd. Na een paar maanden had ik mijn bovenprothese en daar was ik superblij mee
Heerlijk! Die operatie hoef ik dus in ieder geval niet meer mee te maken
En ook fijn dat hij het me gewoon niet heeft verteld omdat hij wist dat ik dan weer acuut in de stress zou schieten.
weer dik ontstoken, ikverging van de pijn en eten lukte niet. Uiteindelijk bij een endodontoloog terecht gekomen daar. Die het liever dichtliet even maar zware ab en heel zware pijnstilling. De rest van de vakantie stoned doorgebracht.
2,5 uur met mijn mond open heb gezeten om het tweede kanaal op te sporen. En waar dus een stukje boor uitgepeuterd is. Die daar dus jaren in heeft gezeten.
een voordeel is wel. Mijn angst is een stuk minder geworden door dit hele gedoe. Maar ik blijf het vreselijk vinden