Vreemde "muggen" bulten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Vreemde "muggen" bulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 23:29

Pfff ik wordt echt gek... het lijkt wel of ik continu gestoken wordt maar is echt niets in mijn kamer en ben de enige die er last van heeft...

Begon gisteren en heb al 11 bulten van minimaal 1 cm doorsneden... over mijn hele lijf.. van gezicht tot bil tot been :(

Iemand enig idee wat het kan zij .

Verzacht de jeuk nu met mentol zalf en heb anti histaminica op

geerte

Re: Vreemde "muggen" bulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:33

Ben je misschien ergens allergisch voor, is het ook rood, pijnlijk of jeukt het heel erg?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 23:35

Op alle 3 ja als antwoord.. ze beginnen ook hard te worden

Ik ben voor heel veel allergisch. Maar nooit als huid reactie.. ook vind ik vreemd zo helemaal over mijn lijf. En heb ook al goed gedoucht om alles af te wassen als het toch iets was

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:42

Bedwants?

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:43

Heb je honden of katten? Het klinkt mij als vlooienbeten?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:44

Heb je huisdieren? Vlooienbeten?

Ooh tegelijk gepost!

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:48

Hannanas schreef:
Bedwants?

Ook het eerste waar ik aan dacht. Bij mijn vriend hadden ze dit ook. Ik was de enige die een reactie kreeg en mopperde al dat er nog ergens een verdwaald neefje aan het vliegen was. Leken op erg veel op muggenbulten

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:52

Galbulten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 00:02

Ofwel heb je hetzelfde als mij: pech. Ben je per toeval buiten geweest rond schemertijd en in de buurt van zo'n zwerm piepkleine mugjes? Die ook wel rond paarden hangen? Die rotbeesten hebben mij gisteren alweer te grazen genomen.

2 jaar terug liep ik in een mouwloos topje bij schemer op de weide, waar zo een zwerm rond de paarden hing. 5 minuten later stond mijn volledige rechter schouderblad en bovenarm VOL. En jeuken als de pest. Die bultjes werden ook hard en leken op een bepaald moment ook vocht af te geven. Sindsdien blijf ik last hebben van die aasgiertjes. Ik begrijp intussen perfect waarom een paard met ZE zich tot bloedend toe open kan schuren.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 00:35

Heb een konijn en even hond over vloer gehad. Maar dan zouden andere in mijn huis er toch ook last van moeten hebben... ben benieuwd of mijn vriend na vannacht last heeft, anders lijkt bedwants me niet logisch. Maar aan reactie eronder toch mogelijk. Hoe kom je erachter of je die hebt...

Ben niet door iets van muggen gegaan enzo.. daarnaast zit er 1 bult echt op m'n bilspleet :+ (just why)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 01:42

Ik zou aan vlooien denken, daar hoeven andere mensen niet per se last van te hebben. Zodra hier vlooien zijn krab ik mezelf helemaal open en mijn vriend heeft nog nooit ergens last van gehad. Ik ben ook allergisch voor muggen e.d. Vlooienbeten zijn er vaak wel meer, maar als die hond die langs is geweest maar een paar vlooien heeft achtergelaten kan het best eens zo zijn. :j

Bedwantsen heb ik zelf geen ervaring mee maar zou ook kunnen, ook daarvoor kan gelden dat jij er meer last van hebt dan je vriend ivm allergische reactie. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 08:11

Heb je bij vlooien niet eerder last op je benen en voeten?

Ben ook steeds de enige die zich rot krabt als er iets van mugjes of vlooien in de buurt is. De beten zitten op mijn onderrug, waar mijn shirt stopte en mijn broeksband begon. Blijkbaar was dat bloot toen ik me moest bukken voor de shetjes.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:34

Meestal vnl benen ja, maar heb ook wel beten op mn gezicht en op mn buik enzo gehad. Als een van mijn poezen ze op de bank afzet en ik ga vervolgens lekker liggen daar is t zo gebeurd natuurlijk.