je moet alsnog rijden, naar je paard of wathever dus ik ben benieuwd naar andere vrouwlijke 'ervaringen'. Als het de tijd van de maand is en ik ga rijden dan heb ik wel eens (vooral tijdens draf) ontzettende krampen... Niet altijd, maar soms en dan vooral in de draf dat het echt zeer doet in mijn onderbuik, echt steken zeg maar! Dit kan vooral in een les heel awkward zijn dat je gewoon zo'n zeer hebt dat je echt even moet stappen! Als ik individueel rijd dan is het opzich geen probleem, alsnog wel vervelend. Hebben meer vrouwen/meiden dit probleem? Ik weet dat een vriendin dit met haar rug heeft. hebben jullie tips hiervoor als je dit herkent? En hebben jullie nog kwaaltjes met je maandelijkse probleem en het rijden of juist totaal niet?
. Ik schuur me wel altijd open aan het maandverband, heel irritant... Verdraag helaas geen tampons, doet echt teveel pijn
zo voelt het tenminste.
ben ik eens blij met 6 dagen!
Respect
. Tampon inbrengen doet ook echt pijn (en moet ik eerst natmaken anders lukt het sowieso niet) en dan heb ik de kleinste/dunste maat die bestaat. Dus dan maar maandverband...