Iemand bekend met Virtuagym?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Iemand bekend met Virtuagym?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 15:03

Heeft er hier iemand ervaring met de site/app virtuagym?

Het leek mij wel een leuke site om sporten/afvallen bij te houden maar voor de interessante dingen moet je dan weer betalen. Dit is echter zo'n laag bedrag dat ik het er wel gerust voor over heb. Alleen is het enkel aankopen met kredietkaart en met automatische verlenging tenzij je afzegt, en daar ben ik nooit zo'n fan van. Iemand die weet of je achteraf gemakkelijk terug kan opzeggen en er geen gekke andere kosten van je rekening geplunderd worden?

Selket

Re: Iemand bekend met Virtuagym?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:53

Ik gebruik sinds november Virtuagym en ook de food app daarvan om bij te houden wat ik binnenkrijg en verbruik en ik ben er super tevreden over. Vond de gratis versie al prima, maar wilde graag mijn profiel afschermen en daarom in januari overgestapt naar premium. Nu dus meer fitness-schema's, meer opties voor voortgangsregistratie, aangepaste voedingsplannen etc.

Nog niet geprobeerd op te zeggen, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat moeilijk zal zijn ;) Verder hoef je niet bang te zijn dat ze extra plunderen voor zover mijn ervaring...