smaak plots kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

smaak plots kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:53

Beste bokkers!

Ik zoek even wat ervaringen, want sinds zondag ben ik mijn smaak kwijt.

Ik vraag me af of er bokkers zijn die dit ook plots hadden en waarbij het vanzelf is opgelost. Ik ben geen pniekkikker, dus kijk het nog even aan. Wel ben ik benieuwd naar ervaringen. Omdat smaakverlies gewoon 'abnormaal' is.

- ik proef eerste hap een beetje, en daarna wordt de smaak steeds doffer. Gister met avondeten na een paar happen geen smaak.
- er is qua schimmels niets te zien op gehemelte/tong
- paar dagen last van nu (vanaf zondag 1e paasdag)
-in het begin met eten een bijsmaak
- ik gebruik geen medicijnen
- ik ben de laatste tijd wat verkouden, maar dit nog nooit bij verkoudheid gehad.

(Ik heb de laatste tijd geen pijnboompitten gegeten trouwens. Las dat op internet meerdere malen!)

Mocht het (ondanks mogelijke tips) niet terugkomen, dan zal ik wel naar de tandarts of huisarts gaan :)

LindavE

Re: smaak plots kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:57

Ik heb zelf altijd een verminderde smaak als ik verkouden ben, zou dus heel goed kunnen zijn dat het met je verkoudheid te maken heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:57

Ik had ook nooit smaakverlies bii verkoudheid tot een tijdje terug! Dus zou wel degelijk daardoor kunnen komen.

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:59

Ik had het bij mijn laatste verkoudheid ook opeens, proefde of rook niets, echt verschrikkelijk.. Daarvoor nog nooit last van gehad. Maar na een tijdje kwam het vanzelf terug :)

medlam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:22

Ik heb hetzelfde gehad een paar weken geleden, bleek een voorhoofdsholte ontsteking te hebben. 4 dagen niks geproefd maar het is gelukkig weer helemaal terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:20

Dan ga ik er eerst maar van uit dat het door een verkoudheidje komt!

@Medlam, dan ben je ook even goed ziek geweest denk :)

Bedankt allemaal!