@Pluttersput...ik wil absoluut niet dat mijn prutser van een tandarts nog langer aan mijn tanden zit.
Ik ben al 5 jaar bezig om er weg te komen maar meneer heeft alle tandartsen in de buurt gebeld en gezegd dat ik een wanbetaler ben( ik heb nog nooit een rekening te laat betaald) en ieder dag cola enz enz neemt.
Ik weet dit omdat ik een keer bij de zoveelste tandarts praktijk binnen liep en die meid zei tegen mij '' ohja voor jou zijn we gewaarschuwd'' .
Ik heb overgewicht door pcos en langzaam werkend schildklier en mijn tanden zijn slecht geworden door te veel medicatie.......maar dat kan niet volgens tandarts. Als hij een vulling maakt zie je altijd nog een zwart putje zitten en een maand of twee later kan ik weer terug.
Gisteren vroeg ik aan de noodtandarts of mijn voortand weer opnieuw moest gevuld worden..''ja is wel verstandig want ziet er niet goed uit''.......de tand is vorige maand nog gedaan. Hij werd stil en zei niks meer.
Tandartsen houden allemaal de hand boven het hoofd echt ik ben razend.Ik kan echt hele paginas vertellen over hem en kom alleen nog voor nood,maar als ik ergens terecht kan ben ik weg.
Kortom ik heb nu de kans dan gaat hij zeker niet aan mijn tand zitten!
@MariekeS...graag een pbtje hoe het gaat met die implanten
@lieveli..ik woon naast arnhem
Voor de rest onwijs bedankt,ik ga morgen eens rondbellen en kijken wat er mogelijk is met de tand en wie het wilt doen.
ik ben zelfs bereid om een uur voor in de auto te zitten.