Punt is alleen dat ik bv geen kaas lust als het niet gesmolten is

Dus zijn er hier op Bokt misschien meer vegetariërs en hoe hebben jullie iedereen vertelt dat je vegetariër wilde worden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OliLau schreef:Ik eet sinds een paar maanden geen vlees meer. Ik eet nog wel vis, maar naar alle waarschijnlijkheid ga ik daar ook mee stoppen. Voor nu vind ik het wel even goed zo. Heb er zelf weinig moeite mee. De reden waarom ik het doe is vooral omdat ik zwaar tegen de vleesindustrie ben. Niet tegen het slachten zelf maar wel tegen hoe dieren worden gehouden (megastallen en dat soort dingen)
limagirl schreef:Dat is ook de grootste reden voor mij om geen vlees te eten. (En ook wel omdat het heel slecht is voor het milieu).
Kinke schreef:limagirl schreef:Dat is ook de grootste reden voor mij om geen vlees te eten. (En ook wel omdat het heel slecht is voor het milieu).
Er zijn zoveel dieren die niet in 'megastallen' worden gehouden, dus dan zou je prima vlees kunnen eten. Er zijn genoeg adressen waar je rechtstreeks vlees bij de boer kunt kopen.
Kinke schreef:limagirl schreef:Dat is ook de grootste reden voor mij om geen vlees te eten. (En ook wel omdat het heel slecht is voor het milieu).
Er zijn zoveel dieren die niet in 'megastallen' worden gehouden, dus dan zou je prima vlees kunnen eten. Er zijn genoeg adressen waar je rechtstreeks vlees bij de boer kunt kopen.