18 mnd geleden ben ik bevallen van ons 5e kindje, een heerlijk lief zoet kereltje. waar je geen "last" van hebt. slaapt goed is lief en soms vergeet je hem gewoon omdat hij rustig in de box aan het spelen is.
Ik heb een zware bevalling gehad, met daarna vrezen voor mijn leven. Bloedverlies, en bloeden wilde niet stoppen, ook tijdens de manuele placenta verwijdering niet. Er is toen 4 meter verbandgaas in mijn baarmoeder gestopt en een ballon met water om af te sluiten. 2 dagen later is dit verwijdert, met de woorden als het nu gaat bloeden is er niks meer wat we voor je kunnen doen.
Nou ja ik type dit nu, dus is het goed gegaan

Nou ja gevolg is, dat er dus heel wat buisjes bloed afgenomen zijn, voor heel veel verschillende dingen, en a.s vrijdag dus uitslagen... Zijn er hier die dit herkennen? of ideeen hebben? want ik weet het echt niet meer, en zit er doorheen.
Voel me schuldig op het werk, dat ik er niet ben. Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen. (werk in de zorg) voel me schuldig naar mijn gezin, ik die altijd doorgaat, kan gewoon niks meer.....