Ik ben nu 4/5 weken bezig met concerta 27mg (eerst 36 mg maar te veel bijwerkingen. Ik vond de eerste 2 weken moeilijk om nou echt te zeggen wat duidelijk het verschil was. Ik merkte wel veranderingen en meer geduld en rust. Nu na 4/5 weken kan ik toch nu wel vertellen dat ik bijwerking vrij ben
en dat het het dus allemaal waard was , al heb ik soms echt wel getwijfeld. Ik was mij er nooit van bewust dat ik zo druk was in mijn hoofd. Tot ik dus aan concerta begon. Ik zal mijn veranderingen en positieve punten van concerta op een rijtje zetten:
-rust
-meer behoefte aan structuur
-minder geirriteerd meer geduld
-betere gesprekken (meer inhoud)
-een telefoonhoesje uit mij zelf gekocht en die zit er nog steeds om samen met mijn pasjes
-een agenda aangeschaft en ik hou hem nog bij ook
-behoefte aan noteren
-maak dingen logischer af
-ben al een maand niks kwijt geraakt (WAAUUWW)
-dingen gedaan die ik al heel lang uitstelde
-beter slapen
- minder blijven hangen in tegenslagen
Eigenlijk ben ik nu dus ook heel blij met het resultaat. Ik moest even geduld hebben , maar het was het waard.
Minpuntje de ene keer werkt het langer dan de andere dag en soms bij uitwerking mega onrustig
-meer behoefte aan roken.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaring/verandering was. En of dit lang duurde ?
Thankyouuu

, mijn eetlust komt langzaam terug en ben mijn zelf ook echt gaan verplichten om te eten. Ook merk ik doordat ik eet ik dus ook minder last van bijwerkingen krijg.