Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Uit onderzoek blijkt tevens dat het aantal mensen met een hartinfarct en het aantal sterfgevallen in de vakantieperiode toeneemt.
tante_trien schreef:Heeeeeerlijk die bankhangdagen. Echt fantastisch. Ik wil echt minimaal eens in de 3 dagen even naar buiten, maar dat kan rustig een halfuur in de tuin zitten zijn. Ik hou van luieren
vuurneon schreef:Mijn man heeft dat ook, als hij te lang in bed ligt krijgt hij hoofdpijn, is humeurig en de hele dag verpest![]()
Dus in het weekend gaat hij ook altijd met onze baby er uit (en vreselijk.... Mag ik uitslapen, afzien hoor : ) )
Hij moet iets doen ook, overdag hele dag relaxen op de bank is funest haha. Of hij moet flink ziek zijn en dan ook echt goed ziek, niet de mannengriep hebben
vuurneon schreef:Mijn man heeft dat ook, als hij te lang in bed ligt krijgt hij hoofdpijn, is humeurig en de hele dag verpest![]()
Dus in het weekend gaat hij ook altijd met onze baby er uit (en vreselijk.... Mag ik uitslapen, afzien hoor : ) )
Hij moet iets doen ook, overdag hele dag relaxen op de bank is funest haha. Of hij moet flink ziek zijn en dan ook echt goed ziek, niet de mannengriep hebben
Britta31 schreef:vuurneon schreef:Mijn man heeft dat ook, als hij te lang in bed ligt krijgt hij hoofdpijn, is humeurig en de hele dag verpest![]()
Heerlijk een baby en een man die om 7.00 klaarwakker is.Ik lag dan lekker lang op bed.
bigone schreef:Het komt niet door het bankhangen, het komt zeer waarschijnlijk door het verhoogde CO2 gehalte in een woning. Zorg dat je de woning heel goed lucht, elke ochtend even alles open, ook bij min 10.
Vooral wanneer je met meerdere mensen aanwezig bent in een ruimte kan dit heel snel toeslaan, er zijn ook CO2 metertjes zodat je het precies bij kunt houden.