Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Nouja ik weeg normaal rond de 70 (vind prima dat het er af is)aar wil wel controle over mijn gewicht hebben.
Vind me niet te licht, bij lange na niet, maar vind het jammer dat ik blijf afvallen. Ik verwacht juist dat ik dor gesnoept en puber luiheid wel aankomx)
verootjoo schreef:Ik zou het goed in de gaten houden en als je zonder reden verder blijft afvallen wel contact opnemen met de HA. Zomaar afvallen is niet normaal, hoewel het soms ideaal lijkt. Het wijst er op dat er ergens in je lichaam iets gaande is wat veel energie gebruikt ineens.
Heb je verder nog meer klachten behalve het spontaan afvallen?
verootjoo schreef:Ik zou het goed in de gaten houden en als je zonder reden verder blijft afvallen wel contact opnemen met de HA. Zomaar afvallen is niet normaal, hoewel het soms ideaal lijkt. Het wijst er op dat er ergens in je lichaam iets gaande is wat veel energie gebruikt ineens.
Heb je verder nog meer klachten behalve het spontaan afvallen?
Gracezellaa schreef:Wees blij haha, dit verandert wel als je ouder wordt. Ik zou zeggen, geniet er nog maar even van
AlwaysH schreef:Ik hou niet van brood dus dag wet ik al niet veel. Ik eet echt veel chips. Na schooltijd en in het weekend eet ik het behoorlijk vaak!
Ik heb dus wel veel curves, weeg prima, maar val wel af.... Vreemd want mijn eetschema verandert niet echt.
Lieke schreef:Ik zou me geen zorgen maken, tenzij je, je niet fit voelt. In je pubertijd kan je flink schommelen en kan je periodes heel veel eten zonder aan te komen of zelfs af te vallen zoals bij jou gebeurd. Zolang je je daarbij niet slecht voelt hoef je je geen zorgen te maken. Probeer wel te zorgen dat je ook voldoende gezonde voedingsstoffen binnen krijgt.