De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:34

Ik droomde van de week dat ik een undercover leeuwin was en gedekt moest worden door de leeuwenkoning. Ik was erg bang dat ze me zouden ontmaskeren :')

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:42

Had vanmorgen (droom altijd smorgens) bizar gedroomd dat ik 200 euro moest betalen omdat ik bij een restaurant naar de wc ging en dat ze dat al van mijn rekening had gehaald haha?! En in de droom kwam mn hond ook voor en die luisterde wel erg goed naar me hahaha (doet die anders nooit) echt bizar en vervelend.

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:57

Ik heb toen ik een jaar of 10 was een keer een droom gehad die ik nooit zal vergeten :+
Ik was op vakantie in Tsjechië en we sliepen in een hotel. In mijn droom sliep ik in precies dezelfde kamer, en toen kwamen er ineens aliens binnen met hele grote groene hoofden en van die creepy zwarte ogen. Ze kwamen naar me toe terwijl ik sliep, sneden me open en haalden mijn hart uit mijn lichaam, maar mijn hart was van kaas. Dus er hingen allemaal van die gesmolten kaasslierten uit mijn lichaam. Het was echt raar :')

Fionami

Berichten: 344
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 08:59

Ik droom altijd,elke nacht weer. Het kan ook echt vanalles zijn,van super onrealistisch of logisch tot heel echt. Soms ben ik superheld,soms niet en soms is de wereld prachtig en andere keer weer ellende. Elke nacht is een verrassing. Toch zijn mij altijd 2 dromen bij gebleven. Eentje kan ik nu herleiden. De andere is luguber en diezelfde nacht waarheid geworden. Heel apart wat je dromen soms kunnen zijn.

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 09:02

Wat trouwens ook bizar was, is dat ik een keer heb gedroomd dat de Derde Wereldoorlog begon. Er reden allemaal tanks door mijn straat en eentje reed er zelfs mijn voordeur in. Het rare was dat mijn beste vriendin precies die nacht ook droomde over een Derde Wereldoorlog en dat er tanks door de straat reden (waar ik in zat), we waren toen wel even bang dat er echt oorlog uit zou gaan breken :Y)

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 09:03

Ik ben ooit in een droom bevallen van 3 kitten.

En ik ben met Enrique Iglesias naar de braderie geweest. Ik ben niet eens een fan maar had liever spannendere dingen gedaan met Enrique. Trouwe hond die ik er ben.

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 09:19

Mutsie93 schreef:
Ja ik ! Ik droom ook echt heel raar.

Deze is is al lang geleden maar ik vergeet hem nooit meer.

Ik was met een vriendin op de manege waar ik werkte. Daar hadden ze een grote hond waarmee wij aan het spelen waren.
Ineens stonden we op het dak (geen idee hoe :? ) en speelde we daar verder met de hond. Maar die werd ineens boos en beet mijn vriendin in haar schouder, en gooide haar van het dak af. Ik keek over het randje van het dak en zag haar liggen, ik wist dat ze niet meer leefde. Ik ging hulp halen want ik was in paniek. Maar de enige die mee kwam kijken was iemand die van dit soort dingen foto's maakt voor de krant, dus die stond alleen maar foto's te maken.
Ik was zo boos dat ik die hond bij zn voorpoten heb gepakt, hem rondgeslingerd heb en hem toen van het dak heb gegooid. En daarna werd ik wakker, heel blij dat dit niet echt was.

Ja een erg rare droom dit haha


Wat een fantastische reactie naar die hond en dat in een droom. Ik was in paniek geraakt

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 07:58

ik heb jaren geleden heel vaak gedroomd dat ik achtervolgd werd in de omgeving waar ik op dat moment sliep. Ik deed toen nog aan atletiek of zelf recreatief hardlopen, maar in de droom kwam ik nooit vooruit en die donkere persoon in zwart gekleed kwam steeds dichterbij, dan ging ik altijd mijn armen gebruiken als vleugels en dan kwam ik licht van de grond en kwam ik nog een beetje vooruit. Toch was nooit snel genoeg, vlak voordat die persoon mij dan had schrok ik wakker.
Ik ben erg blij dat ik die droom nooit meer heb, naar mijn idee duurde hij uuuuren en was ik uren aan het 'rennen'

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 08:00

Salsa schreef:
Ik ben ooit in een droom bevallen van 3 kitten.

En ik ben met Enrique Iglesias naar de braderie geweest. Ik ben niet eens een fan maar had liever spannendere dingen gedaan met Enrique. Trouwe hond die ik er ben.

Ik ben ooit bevallen van een paarden knuffel :j

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:34

Dankzij dit topic heb ik nu de slappe lach in de klas en ben aan het huilen, bedankt! :')

Lillian__

Berichten: 3277
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 00:29

Ik heb ooit eens gedroomd dat ik aan het paardrijden was maar geen beugels had dus mijn beugelriemen als stijgbeugels gebruikte, maar ik zat op een westernzadel. En er was alleen maar heel lang gras, hoe langer we reden hoe langer het gras werd. uiteindelijk stonden we in de woestijn en gooide het paard mij van de rug en toen werd ik wakker door het bekende val gevoel.

waar ik veel last van heb is slaapverlammingen, ik ben wakker, heb zelfs een paar keer recht opgezeten. maar ik kan helemaal niks, behalve mijn ogen werkt niks naar behoren. super eng is dat, ik wil het eigenlijk een x filmen met een nachtcamera maar het komt en het gaat en het is niet te voorspellen. meer bokkers die dit mee maken?

xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 00:52

Ik had vannochtend theorie en mocht me dus echt niet verslapen. Ik moest wekkers zetten en ben toen in slaap gevallen.

In mijn droom waren wekkers bakjes. Van die paardensnoep emmertjes en de tijd zat daar in. Zodra het tijd was vloog hij uit het bakje en moest ik hem terugstoppen voor de volgende keer/dag.
Nou maakte mijn moeder mij gelukkig wakker, maar mijn lichaam was wakker maar mijn hersenen droomde nog.

Ik was dus in paniek: 'waar zijn mijn bakjes?' 'Je hebt ze zeker weer opgeruimd?' (Mijn moeder 'ruimt' nog wel eens dingen op waardoor ik ze kwijt ben)
Mijn moeder reageerde: 'welke bakjes?'
En ik zei weer: 'ja die paarden bakjes, ze stonden daar op de kast *al wijzend* '

Moraal: nooit je moeder de paarden bakjes laten verstoppen want dan verslaap je je :j :+

Dawn1993

Berichten: 361
Geregistreerd: 08-03-15

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 00:55

Ik droom ook altijd van die achterlijke dingen... meestal de mishandelingen en ergerde dingen die mijn ex vriend me aan heeft gedaan. Daar komt ook nog bij dat ik parasomnie heb en dus last heb van night terrors.

xPabloBokt

Berichten: 9465
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 01:03

Laatst een super onaangename droom gehad..

Werd behoorlijk achtervolgd door een monster. Dit herhaalde zich drie keer met een ander monster. Ik zat in het leger, maar het monster zat elke keer specifiek achter mij aan. Mijn legercollegae deden ook niks.
Toen ik bij het 3e immens grote monster was moest ik eerst een enorme houten boerenschuur uit vluchten. Na even twijfelen of ik mijn collegae niet bedroog ben ik weggerend van de legerbasis, aangezien het monster blijkbaar echt mij moest hebben.
Moest eerst over een hek springen met prikkeldraad en kwam in hoog gras terecht, waar ik door een groep werd ontdekt. Als reactie staken zij het gehele omringende bos in de fik.

Op dit moment was ik in het echt half wakker en heb ik de droom ongeveer zelf afgemaakt. Ik ben het brandende bos uit gekomen en over een hekje door de laatste rij bosjes kwam ik terecht op de doorgaande weg in mijn eigen woonplaats, vlakbij huis. Wilde in de eerste instantie naar mijn vriend lopen maar bedacht me dat die sliep, dus ben maar naar huis gegaan en daar in bed gaan liggen.. en toen deed ik mijn ogen open.

Voelde me echt onwijs onprettig na die droom.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 01:11

kwii schreef:
Die onsamenhangende dromen waar in je dan opeens van de ene naar de andere plaats gaat,vind ik super frustrerend. Dat komt omdat ik héél lang één droom gehad heb.

Ik zat dan in een spel, en moest van de winkel naar huis lopen. Er zijn verschillende stukjes waar je langs komt/kan komen. De bult, brandgang, en twee speelplaatsen.
Ik moest thuis zien te komen, maar die onderdelen wisselden dan steeds. Er zat zelfs een timer links onder in het beeld.... en ik maar rennen, ben nooit thuis gekomen.


Ik ben nu net wakker geworden van een droom dat ik in een oorlog zat. De omgeving leek verdacht veel op onze manege, maar net niet helemaal.
Ik was samen met mijn broer en we moesten keihard rennen, want we werden beschoten. Uiteindelijk schuilden we ergens en gooide ik hem een pistool toe. Ik was een beetje verbaasd, want hij was wel heel erg klein om iemand in een auto te beschieten. En ploep scene overnieuw met een groter geweer.

Ondertussen werd ik al langzaam wakker. Ik hoorde mezelf heel zwaar ademen, en het klonk alsof mijn tong tussen mijn tanden klapperde.
In mijn droom was ik ook super buiten adem.



Uhmm.. Jou droom komt mij bekend voor..
Mijn broertje en ik moesten ook rennen want we werden achtervolgd, ik weet niet meer of geschoten worde.
We kwamen bij een soort manege, paarden stonden niet buiten. We gingen naar binnen, waren geen paarden. Maar mensen, ik mreeg er ruzie mee en we zijn gegaan.
Alles was omgeven door bomen, moeras en land. Ik zag een schuur en ben samen net broertje erin gegaan, deur toe en begon ineens alles te klapperen en was fel belicht. Tweede deur erin gegaan en tien was droom klaar.

Tweede keer dat ik dat droomde had die persoon in soort manege gezegt; we maken nu geen ruzie meer, of?
Alles andere was het gelijke als eerste droom.

Weet nog steeds niet wat deze droom betekend.. Is al jaren terug.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 01:37

ik lag vannacht te bedenken om mijn dromen op Facebook te zetten die gaan ook nergens over, toeval dat ik nu dit tegenkom. :D

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 01:39

Ik droom wel eens een vervolg vannacht bv van een droom van zeker 1,5 jaar terug denk ik. Een tijdje geleden ineens heel duidelijk over mijn opa die op mijn negende helaas al over leed, en dat was zo mooi om toch weer te voelen hoe het toen was ik was ook helemaal zen toen ik wakker werd.

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 07:12

Jeetje gekke dromen! Iemand bizarre slapers gezien? Daar behandelen ze oa night terrors en slaapverlammingen.

rien10
Berichten: 14757
Geregistreerd: 01-06-10

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 07:55

Gisteren nacht mijn pony vermoord. Hij was onderkoeld geraakt en toen heb ik m in de oven gestopt op 160 graden. Was vergeten hem eruit te halen, dus .... Dood. T is in t echt een E pony maar nu lag hij gewoon in n huishoud oven. Ik riep maar "ik heb het gedaan, het is mijn schuld". Toen schrok ik wakker, met hartkloppingen.

AlwaysH

Berichten: 11275
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:07

Lillian__ schreef:
Ik heb ooit eens gedroomd dat ik aan het paardrijden was maar geen beugels had dus mijn beugelriemen als stijgbeugels gebruikte, maar ik zat op een westernzadel. En er was alleen maar heel lang gras, hoe langer we reden hoe langer het gras werd. uiteindelijk stonden we in de woestijn en gooide het paard mij van de rug en toen werd ik wakker door het bekende val gevoel.

waar ik veel last van heb is slaapverlammingen, ik ben wakker, heb zelfs een paar keer recht opgezeten. maar ik kan helemaal niks, behalve mijn ogen werkt niks naar behoren. super eng is dat, ik wil het eigenlijk een x filmen met een nachtcamera maar het komt en het gaat en het is niet te voorspellen. meer bokkers die dit mee maken?


Is dat geen lucide droom?
Vaak wordt dat veroorzaakt s je te lang naar iets staart.

xLeonietje

Berichten: 332
Geregistreerd: 21-01-13
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:18

:') Wauw wat een dromen hier zeg! Haha, leuk om te lezen!

Ik had een paar dagen voor mijn ruiterbewijsexamen ook een erg bijzondere droom :D
Een vriendin van mij die ging examen doen en ik was gewoon mee voor gezelschap en het begon in een hele donkere kamer met overal briefjes op de muren en op het plafond geplakt.
Die moesten ze dan pakken en daar stond dan een opdracht op zoals huppel 10 meter, of doe een dansje. :') . Nou dat had de hele groep toen gedaan en alle opdrachten waren op dus gingen we door naar een soort regenboog treinstation, en er stond zo'n m&m poppetje die extreem pissig was. Het station was deels kapot dus dat moesten we gaan repareren met ductape en regenboog stukken.
Toen we klaar waren was de m&m opeens verdwenen, dus gingen we op een bankje zitten met de hele groep op het regenboog station. Na lang wachten kwam er een paars/blauwe trein aan en de conducteur was dat gedachtenmannetje van pinokkio (als iemand die kent :D ) en die was helemaal gelukkig aan het praten over zijn mooie trein en daarna stapte we in en in de trein zei de conducteur dat iedereen geslaagd was *\o/*

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:03

Die van de voliere is echt geweldig! :')

Ik heb periodes dat ik echt heel vies droom... Is nu weer even geleden.
Ik droomde dat ik op stap geweest was met een collega.
Ik kwam thuis en de voordeur stond op een kier.. Ik durfde dus echt niet naar binnen te gaan. Dan ben ik mijn buurman gaan halen (waar ik al jaren niet meer mee heb gesproken).. Hij ging boven kijken of er iemand in huis was. Ik keek ondertussen beneden in de keuken en living.
Na een tijdje had ik door dat mijn buurman niet meer naar beneden kwam en riep ik hem. Er kwam geen antwoord.. Dan besloot ik maar om zelf te gaan kijken.
Kwam ik boven aan in de slaapkamer van mn ouders en stond er een toonbank zoals bij de slager met afgekapte lichaamsdelen van mijn ouders, bobon, broer en buurman in..

En heb ook eens gedroomd dat mijn papa mij wou vermoorden met een kettingzaag..

rien10
Berichten: 14757
Geregistreerd: 01-06-10

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 13:57

He bah, wat naar.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 10:36

Vannacht gedroomd dat er enorme vissen en orka's bij ons in de Ijssel zwommen en onze hond steeds aan de kant ging staan. En ik doodsbang was dat ze gepakt werd door een orka. En toen ging mijn hond in het water en veranderde in een orka.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:37

ArankaM schreef:
Vannacht gedroomd dat er enorme vissen en orka's bij ons in de Ijssel zwommen en onze hond steeds aan de kant ging staan. En ik doodsbang was dat ze gepakt werd door een orka. En toen ging mijn hond in het water en veranderde in een orka.

Orka als huisdier :=



Hier gisternacht gedroomd dat ik op een iets andere manier van werk naar huis ging..
Polsstok (van fierljeppen) in mijn hand, aanloopje, polsstok op de grond, springen en klimmen, afspringen en weer een aanloop :D

Ja, toch wel zin om snachts te slapen. Dromen zijn bij mij vaak wel leuk :D