3 Weken geleden heb ik op de sportschool een uur raquetball gespeeld, gevolgd door een uur krachttraining/cardio tennis. Dat doe ik normaal nooit en mijn schouder was een beetje gevoelig, maar ik heb een oude scheur in mijn labrum waar ik regelmatig pijn aan heb, dus ik maakte me geen zorgen.
Helaas werd ik de volgende dag wakker met verschrikkelijke pijn aan mijn schouder (op verschillende plekken) en tintelende vingers. Vooral mijn arm recht omhoog doen of proberen iets met een rechte arm vasthouden deed onwijs pijn en ook 's nachts deed het vaak zeer. Na een paar dagen aankijken heb ik een week lang 2x per dag Naproxen geslikt, maar de pijn bleef (tintelen was gelukkig over).
Bijna anderhalve week geleden ben ik bij de sportarts geweest en die denkt dat het een verrekking of een verstuiking is. Hij stelde ook mijn oude labrum scheur in twijfel en dacht dat die klachten misschien door een te zwakke rotator cuff komt (raar want ik ben voor een vrouw juist vrij gespierd). Anyway, sindsdien slik ik op zijn voorschrift hoge doses Naproxen en probeer het af en toe te koelen. Doe braaf mijn ROM oefeningen en probeer zoveel mogelijk alles wat pijn doet te vermijden.
Als het volgende week nog niet beter is, moet ik opnieuw een afspraak maken, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe lang gaat dit nog duren? Het is nu al bijna 3 weken geleden en ik ben soms bang dat het nooit meer beter wordt.